Nowa marka Moniki Mrozowskiej otula dzieci i mamy

Jakie powinny być niemowlęce tekstylia? Piękne, miękkie, świetnie uszyte. I praktycznie zaprojektowane. Wie o tym aktorka Monika Mrozowska, mama czwórki dzieci, która wraz z dwiema przyjaciółkami stworzyła właśnie nową markę dla dzieci i mam – Bunny & Cloud.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Produkty, które znajdziemy w ofercie marki będą idealnym prezentem dla świeżo upieczonej mamy i wyprawkowym must have dla nowo narodzonego dziecka. Skąd ta pewność?

Z doświadczenia! Założycielki Bunny & Cloud – Monika, Ola i Justyna – same są matkami. Marka zrodziła się z ich długich rozmów o tym, czego naprawdę potrzeba maluchom i ich rodzicom. Same mając dzieci w różnym wieku, bogate w doświadczenie pierwszego i kolejnych początków macierzyństwa, znały ofertę dostępnych na rynku tekstyliów i akcesoriów niemowlęcych.

I czuły niedosyt. Początkowe luźne rozmowy przerodziły się w nieśmiały pomysł stworzenia własnych produktów, dostosowanych do faktycznych potrzeb młodych mam. I tak powstała kolekcja niepowtarzalnych zestawów kocyków, otulaczy, muślinowych pieluszek oraz poduszeczek w autorskich, unikatowych wzorach.

Kim są założycielki marki? Ola to mistrzyni figur niemożliwych. Pnie się po szczeblach kariery w dużej korporacji, a zarazem jest zaangażowaną mamą trójki dzieci. Projekt Bunny & Cloud wzbogaciła o praktyczne rozwiązania zaczerpnięte z idei rodzicielstwa bliskości. Justynka ma z kolei dwoje dzieci i… kilka prężnie działających biznesów, w których docenia i wspiera kobiety udające się na urlop macierzyński. A ja, poza planem filmowym jestem mamą dwóch córek

i dwóch synów. Ten projekt traktuję jak swoje piąte dziecko – bardzo osobiście. Uczestniczę w nim od momentu nadawania mu nazwy i spisywania założeń pierwszych produktów – mówi Monika Mrozowska.

Bunny & Cloud, polskie tekstylia niemowlęce wyjątkowej jakości
Tekstylia niemowlęce stworzone przez trzy doświadczone mamy wyróżniają się spośród innych marek pod kilkoma względami. Po pierwsze, są doskonale dopasowane do rzeczywistych wymagań maluchów i ich rodziców. Jeśli oferujemy kocyk do łóżeczka i wózka, to w praktycznym, optymalnym do tych celów rozmiarze. Nasz otulacz jest zaś na tyle duży, że może służyć nie tylko dziecku, ale i mamie. A muślinowe pieluszki? Są autentycznie wielofunkcyjne – wymienia aktorka.

Po drugie, marce przyświeca idea odpowiedzialnego społecznie biznesu. Produkty Bunny & Cloud powstają wyłącznie z naturalnych tkanin najwyższej jakości. Nasze tekstylia szyjemy z bio muślinu, lnianej tkaniny o waflowym splocie i organicznej bawełny. Są bezpieczne dla dziecka od pierwszych dni życia, przyjemne dla skóry i niezwykle miękkie w dotyku – podkreśla Monika Mrozowska. Założycielkom marki zależy na wspieraniu polskich, rodzinnych manufaktur, dlatego kocyki, otulacze i pieluszki szyte są przez krawcowe z firmy Marcin Dekor.

I wreszcie trzecia kwestia, nie mniej istotna dla młodych mam ceniących oryginalne wzornictwo i pragnących uniknąć wszechobecnych, opatrzonych deseni. Produkty Bunny & Cloud zdobią bowiem cztery autorskie, pełne pozytywnej energii motywy graficzne zaprojektowane dla marki przez Kasię Ruszkiewicz.

Bunny Box, idealny prezent na Dzień Dziecka i każdy dzień młodej mamy
Premierową ofertą marki Bunny & Cloud jest Bunny Box. To nowoczesny komplet tekstyliów dziecięcych, w skład którego wchodzą kocyk niemowlęcy, płaska poduszeczka dla niemowląt, otulacz dla mamy i dziecka oraz trzy muślinowe pieluszki. Całość zapakowana jest w dekoracyjne, ale przede wszystkim praktyczne pudełko, wykonane w stu procentach z makulatury celulozowej. Promująca na co dzień ekologiczny styl życia i filozofię zero waste Monika Mrozowska zachęca – nie wyrzucaj go, wykorzystaj do przechowywania skarbów swojego maleństwa.

Zestawy dostępne są w czterech premierowych, apetycznych wariantach kolorystycznych: Śmietanka z jarmużem, Borówka z miętą, Miód z pieprzem i Malina z jeżyną.

Wspierając młode mamy w teorii i praktyce
Dla kogo Bunny Box będzie najlepszym prezentem? Dla siostry, przyjaciółki i dla… samej siebie – młodej Mamy, szukającej nie tylko wysokojakościowych i mądrze wymyślonych produktów dla dziecka, ale i wsparcia w oswajaniu nowej, trudnej roli. Tym bardziej, że z okazji premiery marki do każdego zakupu dołączany jest „MM-BOOK”, wyjątkowy e-book autorstwa Moniki Mrozowskiej, w którym aktorka dzieli się z czytelniczkami swoimi wspomnieniami z początków rodzicielstwa i pomysłami na to, jak po narodzeniu dziecka odnaleźć się w labiryncie macierzyńskich wyzwań. Więcej informacji o nowo narodzonej polskiej marce tekstyliów dla maluchów i rodziców można znaleźć na www.bunnyandcloud.pl.

Źródło:

Bunny & Cloud