Nowa linia wegańskich kosmetyków do pielęgnacji twarzy w Hebe Cosmetics

Marka Hebe Cosmetics wzbogaca swoją pielęgnacyjną ofertę o nową linię kosmetyków do demakijażu i oczyszczania twarzy. Tworzy ją dziewięć wegańskich produktów, opartych na bazie składników pochodzenia naturalnego. Różnorodne receptury i przyjemne konsystencje gwarantują doskonałe przygotowanie do dalszych etapów pielęgnacji.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Kosmetyki wegańskie od kilku lat stale zyskują na popularności. Ten trend jest ściśle związany ze zmianami w świadomości społeczeństwa w kwestii ekologii i konsumpcjonizmu. Coraz więcej osób zmienia swoje konsumenckie nawyki i decyduje się na korzystanie z wegańskich i ekologicznych produktów. Obecnie na rynku dostępny jest szeroki wybór kosmetyków z tej kategorii.

Kosmetyki z nowej linii Hebe Cosmetics  są testowane dermatologicznie i odpowiednie do każdego typu cery, a ich opakowania zostały stworzone z myślą o ekologii. Wszystkie zamknięte są w opakowaniach przyjaznych środowisku – butelkach z recyklingu i tubach z trzciny cukrowej.
W najnowszej linii wegańskich produktów do twarzy, która weszła do sprzedaży w Hebe, możemy znaleźć:
peeling.png
tonik.png
dwufazowy_plyn.png
wygładzający_olejke.png
płyn_micelarny.png
żel_do_mycia_twarzy.png
pianka.png
kremowa_pianka.png
aksamitny_balsam.png
Hebe Cosmetics to marka dedykowana osobom w różnym wieku, o różnym typie skóry oraz o różnych potrzebach pielęgnacyjnych. Marka inspiruje się trendami i dba o wysoką jakość, a wśród jej produktów można znaleźć kosmetyki do stóp, dłoni, ciała oraz produkty do kąpieli.

Produkty Hebe Cosmetics dostępne są wyłącznie w drogeriach Hebe, w sklepie internetowym www.hebe.pl oraz w aplikacji.
HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja