Nowa kampania wizerunkowa marki Decathlon

Sieć sklepów i producent sprzętu sportowego, marka Decathlon, prezentuje nowy spot pod hasłem Z Decathlon stać cię na więcej. Do udziału w kampanii została zaproszona ambasadorka Decathlonu – lekkoatletka Róża Kozakowska. Spot można oglądać w telewizji i internecie. Działania wspierane są także kampanią outdoorową oraz współpracą z mediami.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Hasło Z Decathlon stać cię na więcej ma dwojaki wydźwięk. Z jednej strony podkreśla, że sportowiec może osiągnąć to, o czym marzy, a z drugiej – że stać go na jakościowy sprzęt w rozsądnej cenie. Slogan ten jest osią najnowszego spotu marki Decathlon. Wideo udowadnia, że sport pozwala nam odkryć na co nas stać – m.in. na odwagę, na bycie fair, ale też na to, by osiągnąć lepsze wyniki. Spot podkreśla także, że Decathlon chce, by pasjonatów sportu stać było na dobry sprzęt i dlatego marka zawsze dba o najlepszy stosunek jakości do ceny.

Naszą misją jest, by sport był dostępny zawsze i dla każdego – mówi Piotr Szeleszczuk, dyrektor marketingu w Decathlon Polska. Nasza oferta odpowiada zarówno początkującym, jak i zaawansowanym, niezależnie od budżetu jaki mogą przeznaczyć na produkty sportowe.  Wierzymy, że dzięki temu jeszcze więcej osób może cieszyć się sportem – dodaje Szeleszczuk.

W kampanii bierze udział nowa ambasadorka marki – mistrzyni igrzysk paraolimpijskich w Tokio, Róża Kozakowska. – Sport to dla mnie przede wszystkim siła, która dopinguje do pokonywania codziennych przeszkód. Nawet tych niewielkich, banalnych. Takich, które z czasem mogą się zamienić w większe. Uczy też cierpliwości i pokory. Pokazuje, że ciężka praca i determinacja prowadzą nie tylko do szczęścia, ale także do spełnienia wszelkich marzeń – mówi Kozakowska.

Dodatkowo, marka ogłosiła właśnie współpracę z dwoma innymi sportowcami – Mistrzynią Europy Juniorów – Laurą Bernat oraz chodziarzem i mistrzem olimpijskim z Tokio – Dawidem Tomalą. W kampanii biorą udział wszyscy ambasadorzy marki, aktywnie się w nią włączając. Wywiady ze sportowcami można przeczytać w dedykowanym serwisie utworzonym na decathlon.noizz.pl. Serwis promowany jest m.in. za pomocą QR kodu na nośnikach citylight oraz na muralu stworzonym przy ulicy Zamoyskiego 26a w Warszawie.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń. Media planuje i kupuje dom mediowy Mediacom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

Decathlon
Decathlon to producent sprzętu sportowego i sieć dużych sklepów sportowych z tysiącem punktów sprzedaży na całym świecie. Pierwszy sklep Decathlon powstał w 1976 r. we Francji. W Polsce pierwsze otwarcie sklepu miało miejsce w 2001 r. Decathlon zarządza wszystkimi etapami swojej działalności: od badań i rozwoju po sprzedaż, produkcję i logistykę. Misją Decathlon jest umożliwianie jak największej liczbie osób czerpania radości i korzyści płynących z uprawiania sportu.

Źródło:

Decathlon