Z tej okazji Novotel w ponad 50 krajach biorących udział w kampanii przygotował atrakcje i niespodzianki inspirowane filmem dla gości. Podobna współpraca zaowocowała już sukcesem podczas premiery filmów Disneya i Pixara – Naprzód, Co w duszy gra oraz Luca.
Cieszymy się, że możemy zaoferować gościom odwiedzającym nasze hotele dodatkowe wrażenia z pobytu powiązane z najnowszym filmem Buzz Astral – podkreśla Nadège Keryhuel, Global Vice President Midscale Brands w Accor. – Disney i Pixar po raz kolejny stworzyły magiczną historię, z którą mogą się utożsamić wszyscy podróżnicy – zarówno w kosmosie, jak i na Ziemi. Przygotowanie do wyprawy, chęć eksploracji, odkrycia celu czy pokonywanie różnych trudności – to wszystko niezapomniane części z każdej podróży. W Novotel chcemy sprawić, by nasi goście cieszyli się wyjazdem i jak najlepiej wykorzystali wspólnie spędzony czas.
W ramach współpracy Novotel z Disneyem i Pixarem, wybrane hotele marki zaoferują rodzinom szereg atrakcji „nie z tej ziemi”. Na dzieci czekają zestawy kolorowanek, gier i naklejek, a także gwiezdny projektor dostępny na życzenie, który odmieni hotelowy pokój w przestrzeń kosmiczną. Co więcej, każdy otrzyma specjalną kartę pokładową, która umożliwi wyruszenie w specjalną misję lub wspólne zdjęcia ze strażnikiem kosmosu dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości w strefach przygotowanych w hotelowych lobby.
Nieograniczony zasięg kampanii filmu „Buzz Astral” przeniesie się także do mediów społecznościowych, gdzie każdy miłośnik filmu stanie przed szansą wygrania rodzinnego pobytu w hotelu Novotel w Londynie. Nie zabraknie atrakcji takich jak m.in. rozmowa z astronautą, sesja skoków ze spadochronem czy rekonstruowanie rakiety kosmicznej.
Uczestnicy lifestylowego programu ALL – Accor Live Limitless w wybranych placówkach będą mogli wymienić Rewards Points na rodzinny pobyt z pakietem atrakcji o tematyce kosmicznej. Co więcej, goście niektórych hoteli Novotel uzyskają też dostęp do prywatnego pokazu filmu Buzz Astral, co z pewnością zachwyci całą rodzinę.
Mamy nadzieję, że dzięki kampanii Buzz Astral oraz ekscytującym wrażeniom, jakie przygotowaliśmy w naszych hotelach, rodzinne wyjazdy staną się jeszcze bardziej ekscytujące i na długo zapadną wszystkim w pamięć – dodaje Keryhuel. W ramach kampanii marka Novotel przygotowała specjalny pokaz filmu „Buzz Astral” połączony z atrakcjami dla dzieci w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele mediów, influencerzy i blogerzy oraz znane osobistości ze świata filmu i małego ekranu.
Novotel od dawna zachęca do pobytu w hotelach rodziny z dziećmi, które są dla marki jedną z najważniejszych grup gości. Otrzymują w dniu wyjazdu drobne upominki, a dzieci poniżej 16 lat (maksymalnie dwójka) mają bezpłatny nocleg i śniadanie oraz możliwość rezerwacji drugiego pokoju za pół ceny. Co więcej, rodziny wymeldowujące się w niedzielę mogą ponadto nacieszyć się spokojnym dniem dzięki opcji późnego wyjazdu o 17:00 (w zależności od dostępności miejsc). Zyskują w ten sposób jeszcze więcej czasu na skorzystanie z rozmaitych rozrywek i miejsc zabaw przeznaczonych dla dzieci ze wszystkich grup wiekowych.
O “Buzz Astral”
„Buzz Astral” to nowy pełnometrażowy film Disneya i Pixara. Pełna międzygalaktycznych przygód produkcja opowiada historię Buzza Astrala – postaci, która była pierwowzorem legendarnej zabawki. Na czele projektu stoi zdobywca nagrody Annie, doświadczony twórca animacji i współreżyser „Gdzie jest Dory”, Angus MacLane.
„Buzz Astral” wejdzie na ekrany polskich kin już 17 czerwca.