HISTORIA SUKCESU
Firma Breuninger została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. W swojej 140-letniej historii wyznaczała wysokie standardy w zakresie mody, urody i stylu życia, oferując ekskluzywny wybór międzynarodowych projektantów i wybranych nowych marek. Oprócz 13 domów towarowych w Niemczech i Luksemburgu, marka uruchomiła w 2008 r. sklep internetowy BREUNINGER.COM
Odwiedzany przez kilkaset milionów osób rocznie, jest jednym z czołowych i odnoszących największe sukcesy dostawców usług e-commerce w segmencie luksusowym i upper premium od 2022 roku także w Polsce.
W DRODZE PO WIĘCEJ
Zaangażowanie w sprzedaż online – obok handlu stacjonarnego na wybranych rynkach – jest fundamentalną częścią długoterminowej strategii rozwoju Breuninger. Marka posiada sklepy internetowe w dziesięciu krajach, co sprawia, że jest jednym z wiodących domów towarowych omnichannel w Europie. Breuninger prowadzi sprzedaż online w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, a także na nowych rynkach: Belgii, Czechach, Hiszpanii, Holandii, Luxemburgu, Polsce, Włochy, za które odpowiada Marcin Winkler, General Manager, Benelux, CEE, SE.
BREUNINGER.COM jest istotnym elementem strategii wzrostu. W każdym miesiącu odwiedza go blisko milion osób, a roczna sprzedaż w ubiegłym roku przekroczyła 25 mln euro. W 2023 roku niemiecki multibrand kontynuuje dynamiczny wzrost. Na polskim rynku promocji sklepu towarzyszą działania marketingowe: współpraca z lokalnymi mediami, organizacja eventów, współprace z topowymi influencerami i kampanie brandowe.
„Cieszy nas sukces polskiego sklepu internetowego i dynamiczny wzrost w segmencie upper premium i luksus. Polscy klienci stają się coraz zamożniejsi i coraz chętniej sięgają po produkty z wyższej półki. Rynek e-commerce fashion jest w Polsce bardzo konkurencyjny, ale dzięki konsekwentnej strategii skupionej na kliencie z wyższej półki udaje nam się wygrywać z graczami obecnymi na rynku od wielu lat i konsekwentnie budować udział rynkowy. Jestem przekonany, że czeka nas kontynuacja tego trendu”– mówi Marcin Winkler, General Manager.
URODZINOWY KOD PROMOCYJNY
BREUNINGER.COM z okazji urodzin przygotował specjalny prezent dla polskich klientów! Od 25.10 do 13.11 przy zakupach za minimum 749 zł można skorzystać z kodu rabatowego: CELEBRATE150, który obniży kwotę do zapłacenia o 150 zł*.
*Do wykorzystania do dnia 13.11.2023 na BREUNINGER.COM/PL przy minimalnej wartości zakupu wynoszącej 749 zł (bez ewentualnych zwrotów). Nie obejmuje artykułów przecenionych. Nie dotyczy artykułów marek: Autry, Balenciaga, Byredo, Celine, Claudie Pierlot, Closed, Creed, Dior, Diptyque, Dyson, Fendi, Gucci, INITIO, Jordan, Maison Francis Kurkdjian Paris, Maje, Mancera, Moncler, Moncler Enfant, Moncler Genius, Moncler Grenoble, Montale, PARFUMS DE MARLY, Saint Laurent, Sandro, Stone Island, Stone Island Junior, Stone Island Shadow Project, Ted Baker, Tiffany, Tiziana Terenzi, Toni Sailer, Tumi, Vanilia i Xerjoff oraz produktów z kategorii Okulary przeciwsłoneczne. Nie można łączyć z innymi kuponami i promocjami. Nie można wykorzystać zniżki w przypadku wcześniej dokonanych zakupów.