Moncler – kolejne szczyty mody zimowej na breuninger.com

W kurtce tej marki alpinista Lionel Terray zdobywał swoje kolejne szczyty, a francuska reprezentacja występowała w nich na zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Grenoble w 1968 roku. Do dziś kurtki z logo tej marki są podstawowym elementem zimowej garderoby kobiet i mężczyzn na całym świecie. Moncler – bo o nim mowa, to najpopularniejsza włoska marka o francuskich korzeniach, która łączy innowacyjne technologie i sportowe wzornictwo, oferując charakterystyczne i niepowtarzalne stylizacje. W tym roku marka postanowiła na nowo zinterpretować ikoniczny model kurtki Karakorum. Właśnie trafił do sprzedaży na BREUNINGER.COM/PL
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
MONCLER - kolekcja zimowa
Fot. Breuninger

KAROKORUM – IKONA (OD)NOWA

Czy ikonę można zreinterpretować i uczynić jeszcze lepszą? W tym sezonie marka Moncler łączy tradycję z nowoczesnością i wprowadza kultową puchówkę Karakorum w nowym wzornictwie. Moncler RE/ICONS przywraca kultowe modele nadając im nowe życie.

A to prawdziwe wyzwanie, bo czy można ikonę uczynić jeszcze lepszą? „Aby na nowo zdefiniować ikonę, pozwól ponownie jej stać się ikoną” – mówią projektanci marki. Kurtkę Karakorum nosili włoscy alpiniści Achille Compagoni i Lino Lacedelli, gdy jako pierwsi zdobyli szczyt K2. Ten model zapisał się nie tylko na kartach historii himalaizmu, ale i mody. Ponadczasowy krój, gwarancja ciepła przy lekkiej wadze powraca w nowej wersji. Karakorum w wersji 2023 to zaawansowana technologicznie reedycja zaprojektowana tak, by sprostać najsurowszym warunkom atmosferycznym i zapewnić komfort termiczny i maksimum wygody. Kaptur, zamek błyskawiczny i podwójne zapięcie na guziki zapewniają maksymalne ciepło. Wewnętrzne szelki umożliwiają noszenie kurtki puchowej na plecach, zapewniając maksymalną swobodę ruchów. Rękawy można łatwo odpiąć, co umożliwia stylizację zarówno jako marynarki, jak i kamizelki.

Charakterystyczna kieszeń na piersi stanowi stylowe wykończenie. Dostępna jest w trzech wersjach. Dwie pierwsze wykonane są z błyszczącego materiału w szerokiej gamie kolorystycznej – od klasycznych po soczystą zieleń czy czerwień/róż. Kurtki w wersji błyszczącej występują w dwóch długościach. Ostatnia wersja to matowa i bardzo klasyczna kurtka, ściągana w talii z ukośnymi kieszeniami zapinanymi na zamek.

STYL MIEJSKI

Choć puchówki z logo Moncler sprawdzą się w każdych warunkach, to także są świetnymi towarzyszami na co dzień. Niezwykle lekkie taliowane kurtki i płaszcze zapewnią komfort termiczny i wygodę podczas przemieszczania się po mieście. Marka ma w swojej ofercie kroje, które z powodzeniem można nosić do spódnic i biznesowych stylizacji. Na uwagę zasługują te z łączonych materiałów – poliamidu ze 100% żywą wełną. To doskonała propozycja, gdy nie lubisz kurtek XXL. Są niezwykle zgrabne, bez uszczerbku dla właściwości utrzymania ciepła. Ich sylwetce sprzyja też pikowanie o odpowiednich proporcjach, które nadaje i dobrze trzyma fason.

Fot. Breuninger

KOLOR(Y) ZIMY

Moncler nie boi się kolorów. Pastelowy błękit czy róż dodadzą koloru, gdy na zewnątrz królują szarości. Głęboka czerwień, butelkowa zieleń, intrygujący granat w metalicznych wersjach wyznaczać będą zimowe trendy. W palecie marki znajdziemy też kurtki w kolorze szlachetnego złota i eleganckiego ecru. To kolejny dowód na to, że maksymalny komfort i modowe trendy mogą iść w parze.

Razem z Breuninger.com odkrywaj najnowsze trendy,

najmodniejsze stylizacje i topowe marki prosto z wybiegów!

ZAPRASZAMY NA: https://www.breuninger.com/pl/marki/moncler/

Breuninger
Firma Breuninger wyznaczająca nowe trendy w modzie i stylu życia, została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. W swojej 140-letniej historii firma Breuninger wyznaczała wysokie standardy w zakresie mody, urody i stylu życia, oferując ekskluzywny wybór międzynarodowych projektantów i wybranych nowych marek. Sklep internetowy www.breuninger.com działa od 2008 r. i jest jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w segmencie premium, dostępnym dla klientów m.in. w Austrii, Szwajcarii i Polsce. Oprócz wyjątkowego stylu i wyczucia trendów firmę Breuninger wyróżnia wrażliwość na potrzeby klienta: znajdziemy tu najróżniejsze udogodnienia, m.in. usługi specjalne, atelier oferujące poprawki krawieckie, usługę click&collect i możliwość rezerwacji online, opcję składania zamówień w sklepie oraz bezpłatne autobusy dowożące klientów. Wszystko to przekłada się na wyjątkowe wrażenia z zakupów, zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym. W Niemczech i Luksemburgu Breuninger posiada obecnie 13 domów towarowych i zatrudnia około 6500 pracowników. Uroczyste otwarcie nowego sklepu Breuninger w Hamburgu planowane jest na 2023 rok.

Źródło:

Platinium Cast Agencja PR