Mikołaj zawitał do ALDI. Sieć sprzedaje drewniane zabawki marki własnej PLAYLAND

Już od soboty 12 listopada ALDI rusza z ofertą świąteczną dla najmłodszych. Na sklepowych półkach pojawią się wyjątkowe, drewniane zabawki PLAYLAND – marki dostępnej jedynie w ALDI. Sieć informuje, że wartość sprzedaży zabawek rośnie o 50% rok do roku.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Produkty PLAYLAND z najnowszej oferty ALDI posiadają certyfikat FSC (Forest Stewardship Council), gwarantujący bezpieczną zabawę. Zostały wyprodukowane ze zrównoważonych zasobów leśnych i z ograniczeniem wykorzystania środków chemicznych, w tym pestycydów i nawozów sztucznych. Ponadto zabawki są zgodne z zasadami pedagogiki Montessori.

Zabawki PLAYLAND zaprojektowane są z dbałością̨ o najdrobniejsze detale i z myślą̨ o prawidłowym rozwoju dziecka w każdym wieku. Rozwijają̨ kreatywność́ oraz zdolności manualne i motoryczne maluchów. Są bezpieczne i wykonane z najwyższą̨ starannością̨. Świadczą o tym przyznane marce certyfikaty – mówi Piotr Szewczyk, Kierownik Kategorii Non Food w ALDI Polska.

Produkty marki PLAYLAND dostępne są w ALDI już od wielu lat, jednak jak informuje dyskonter, tegoroczna oferta jest wyjątkowo atrakcyjna i szeroka. – Jest to nasza odpowiedź na sugestie i potrzeby Klientów po ubiegłorocznych świętach. Cieszy nas, że także okazjonalny asortyment z kategorii niespożywczej, który oferujemy naszym klientom spotyka się ich ogromnym zainteresowaniem – dodaje Piotr Szewczyk.

W okresie przedświątecznym ALDI odnotowuje średnio trzykrotny wzrost sprzedaży zabawek w porównaniu do średniej całego roku. Porównanie wartości sprzedaży rok do roku to z kolei wzrost o 50% w ALDI. Jak podkreśla sieć ma na to wpływ zarówno atrakcyjność organizowanych promocji, jak i wzrost rozpoznawalności samej marki ALDI, której liczba klientów w ujęciu rocznym zwiększyła się o ponad 12%.

W ofercie zabawkowej ALDI będzie można zakupić szereg produktów rozwijających dziecięcą kreatywność i motorykę. Wśród nich między innymi; drewniany wózek z lodami, stół narzędziowy oraz drewniana kuchnia w cenie 149 zł; zestaw drewnianych gier planszowych w cenie 49,99 zł oraz drewniana kasa fiskalna i waga w cenie 39,99 zł. Wszystkie produkty są w przyjemnych, pastelowych kolorach, a liczne akcesoria zestawów urozmaicą każdą zabawę. Warto dodać, że od 14.11 w ALDI ruszy akcja Black Week ze zniżkami sięgającymi do 50%. Więcej na www.aldi.pl

Fot. ALDI
ALDI
ALDI w Polsce posiada 228 sklepów i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu. ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Marka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Źródło:

ALDI