MGA Entertainment rozpoczęło współpracę z Salami Zabaw Fikołki

MGA Entertainment Poland podjęło współpracę z Salami Zabaw Fikołki. Wiosna to idealny czas, aby sprawdzić jej pierwsze efekty. Dzięki ciekawym i rozwojowym aktywnościom, jakie zapewniają Fikołki, dzieci spędzą tam aktywny i wartościowy czas. Dla najmłodszych do 3 roku życia, po wyrobieniu Karty Malucha, wstęp jest bezpłatny.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
sale zabaw dla dzieci

Kącik malucha bawi i uczy

MGA Entertainment Poland bacznie obserwuje rynek i stara się proponować ofertę zgodną z potrzebami swoich odbiorców. Współpraca z Salami Zabaw Fikołki idealnie wpasowuje się w wartości firmy, którymi są przyjaźń, życzliwość i integracja. W końcu dobra zabawa staje się jeszcze lepsza, kiedy możemy się nią dzielić z innymi. Koncepcja centrów rozrywki polega na tworzeniu miejsc, w których spotykają się dzieci w różnym wieku i spędzają czas w oparciu o wspólną zabawę dopasowaną do ich potrzeb rozwojowych. Wszystko w duchu wspólnoty i integracji międzypokoleniowej.

Edutainment to świeże spojrzenie na proces edukacyjny. Nowa metoda nauki łączy edukację (education) i rozrywkę (entertainment) poprzez wykorzystanie aktywności, takich jak np. multimedia, gry i zabawy. Idea ta opiera się na przekonaniu, że dzieci najefektywniej uczą się, gdy proces ten jest przyjemny, angażujący, inspirujący i kreatywny. Ważne jest, aby już od najmłodszych lat wprowadzać te formy rozrywki do rozwoju maluchów.

———

———

Współpraca z Salami Zabaw Fikołki szczególnie nas cieszy, ponieważ już od dłuższego czasu obserwujemy, jak nasze produkty inspirują dzieci do kreatywnej zabawy w salach zabaw na całej Polsce – wskazuje Katarzyna Spieszko, marketing manager, MGA Entertainment Poland. Samochodzik Cozy Coupe, który od lat jest symbolem kreatywności i radości, będzie teraz pełnił również rolę wizytówki naszej współpracy. To właśnie ta ikoniczna zabawka będzie oznaczać specjalnie kąciki MGA Entertainment Poland w Salach Zabaw Fikołki, tworząc przestrzeń, gdzie dzieci mogą rozwijać swoją wyobraźnię i umiejętności społeczne. Jesteśmy przekonani, że połączenie naszej pasji do tworzenia wyjątkowych zabawek z doświadczeniem Fikołków otworzy nowe możliwości dla rozwoju i zabawy dzieci – dodaje.

Idealne miejsca na spędzenie czasu wolnego

Rozumiejąc jak istotne jest wprowadzenie bezpiecznych, przemyślanych i angażujących do zabawy produktów w tej grupie wiekowej, MGA postanowiło zaopatrzyć swoimi produktami m.in. z portfolio marki Little Tikes kąciki malucha w 17 placówkach Sal Zabaw Fikołki w całej Polsce. Dzięki współpracy, dzieci i ich opiekunowie będą mogli korzystać nie tylko z tradycyjnych zabawek, ale także tych dbających o rozwój ruchowy i sensoryczny.

Produkty marki Little Tikes przeznaczone są dla dzieci w różnych grupach wiekowych – od narodzin aż do 6 roku życia. Marka doskonale rozumie dynamikę i skoki rozwojowe dzieci w tym przedziale wiekowym, dlatego swoje produkty tworzy tak, aby na każdym etapie, maluch miał szansę nauki poprzez zabawę dopasowanej także do swoich umiejętności motorycznych. Zabawki są dopracowane w każdym szczególe i rozwijają się razem z dziećmi, oferując coraz to nowe możliwości.

Dla dzieci do 3 roku życia wstęp do Fikołków po wyrobieniu Karty Malucha jest bezpłatny. Dla tej grupy wiekowej Fikołki, oprócz tradycyjnych zabawek, udostępniają także te dbające o rozwój ruchowy i sensoryczny w duchu edutainment. Rodzice mają pewność, że ich pociechy spędzają czas w sposób kreatywny i bezpieczny. Cenimy sobie współpracę z firmą MGA Entertainment Poland, właścicielem marki Little Tikes a zarazem Partnerem Tytularnym naszych kącików malucha. Dzięki tej współpracy oferujemy rozrywkę na jeszcze wyższym poziomie, a rodzice doceniają jej aspekt edukacyjny – zapewnia Bertrand Jasiński, prezes sieci Sal Zabaw Fikołki.

MGA
MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma z siedzibą w Los Angeles i biurami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!™, Little Tikes®, Rainbow High™, Shadow High™, Bratz®, Miniverse™ MGA, Fluffie Stuffiez™, Na! Na! Na! Surprise™, Micro Games of America™, Baby born® Surprise and Zapf Creation®. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mgae.com oraz w social mediach: LinkedIn, Twitter i Facebook. 
mga logo

Źródło:

MGA