Męski świat – świętuj Dzień Chłopaka razem z Hebe!

Zastanawiasz się nad prezentem z okazji Dnia Chłopaka? W Hebe, świętujemy cały miesiąc! Oferta promocyjna obowiązuje do 30 września 2023 roku. Jesteśmy przekonani, że spośród naszego asortymentu każdy znajdzie wyjątkowy podarunek dla siebie lub swoich bliskich.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Hebe Dzień Chłopaka

Zastanawiasz się nad prezentem z okazji Dnia Chłopaka? W Hebe, świętujemy cały miesiąc! Oferta promocyjna obowiązuje do 30 września 2023 roku. Jesteśmy przekonani, że spośród naszego asortymentu każdy znajdzie wyjątkowy podarunek dla siebie lub swoich bliskich.

Z okazji nadchodzącego Dnia Chłopaka, klienci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert specjalnych. W Hebe zagości absolutna rewolucja – ceny ponad 900 produktów zostaną znacząco obniżone. Jedną z propozycji na wyjątkowy upominek jest promocja na maszynki elektryczne, wielofunkcyjny trymer od marki Braun znajduje się teraz w atrakcyjnej cenie 169,99 zł (cena regularna 189,00 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 239,99 zł). Oferta obejmuje także promocję na golarkę hybrydową Philips One Blade w cenie 109,99 zł (cena regularna 184,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 129,99 zł) czy elektryczną maszynkę do golenia Enchen Mocha S w cenie 109,00 zł (cena regularna 169,00 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 169,00 zł).

Pomysłów na prezent z pewnością nie zabraknie, gdyż w ofercie znajdziemy również korzystne oferty cenowe na perfumy i wody toaletowe. Obniżką cen objęte zostały perfumy marek takich jak m.in.: Jimmy Choo, Tous, Joop!, Sorvella Perfume czy La Rive. Woda toaletowa Jimmy Choo Man jest do kupienia za jedyne 75,99 zł (cena regularna 209,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 199,49 zł), a woda perfumowana Tous Man 1920 dostępna już za 149,99 zł (cena regularna 269,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 225,99 zł). Ponadto w atrakcyjnej cenie znajdują się także wody toaletowe: Calvin Klein Euphoria za 99,99 zł (cena regularna 149,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 139,99 zł), Hugo Boss Energise w cenie 149,99 zł (cena regularna 199,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 179,99 zł) czy El Ganso Limoncello Season w cenie 99,99 zł (cena regularna 229,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 129,99 zł).

Dzień Chłopaka w Hebe obfituje również w obniżki cen kosmetyków do pielęgnacji twarzy t.j.: nawilżający krem do twarzy Ziaja Yego za 7,99  (cena regularna 19,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 14,49 zł), wielofunkcyjny krem do twarzy, ciała i rąk Yumi Men Aloe Cool w cenie 17,99 zł (cena regularna 29,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 19,99 zł), a także krem-żel po goleniu do twarzy Yasumi M2 for Men za 34,99 zł (cena regularna 57,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 39,99 zł). Promocją został objęty także przeciwzmarszczkowy krem do twarzy marki Clochee Men, który podczas promocji zakupimy za 104,99 zł (cena regularna 149,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 149,99 zł) oraz zestaw kosmetyków brody Cyrulicy Whiskey & Coffee w cenie 139,00 zł (cena regularna 199,00 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 149,00 zł).

 Kolejną atrakcyjną okazją jest oferta na kosmetyki do ciała w której znajdują się między innymi oczyszczający żel pod prysznic Nivea Men Active Clean w cenie 11,99 zł (cena regularna 15,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 11,99 zł), dezodorant w sztyfcie Old Spice Whitewater za jedyne 10,79 zł (cena regularna 16,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 11,99 zł), a także żel pod prysznic z ekstraktem z dębu LAQ Ekstremalnie Dziki za 16,99 zł (cena regularna 21,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 14,99 zł). Ponadto promocją zostały objęte także produkty do golenia np.: łagodzący balsam po goleniu Nivea Men Sensitive za 19,99 zł (cena regularna 29,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 19,99 zł), odżywczy olejek do brody Roomcays w cenie 19,99 zł (cena regularna 25,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 25,99 zł) lub woda po goleniu Adidas UEFA VIII za jedyne 34,99 zł (cena regularna 45,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,99 zł).


W atrakcyjnych cenach znajdą się również dermokosmetyki t,j: żel do mycia twarzy z zarostem i brodą od marki Tołpa dermo barber za 15,99 zł (cena regularna 26,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,99 zł), krem do twarzy Solverx DermoMen w cenie 22,99 zł (cena regularna 39,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 23,99 zł), szampon do włosów Seboradin Men za 39,99 zł (cena regularna 54,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 41,99 zł) czy wygładzający krem pod oczy BasicLab Masculis Men za 69,99 zł (cena regularna 89,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 89,99 zł).

Kolejną kategorią objętą promocją są produkty do włosów m.in.: nawilżający szampon do włosów Ziaja Yego w cenie 6,99 zł (cena regularna 8,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 7,19 zł), szampon do włosów Anwen Your Hairness w cenie 29,99 zł (cena regularna 34,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 34,99 zł) lub średnio utrwalająca, matowa pomada do włosów Reuzel Clay Matte za 63,63 zł (cena regularna 70,70 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 70,70 zł).

Co więcej, promocją objęte zostały także produkty z kategorii zdrowie np: suplement diety Vitotal Dla Mężczyzn w cenie 22,99 zł (cena regularna 32,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 32,99 zł) czy Trec Jabłczan Keratyny CM3 1250 suplement diety w postaci kapsułek w cenie 29,99 zł (cena regularna 39,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 39,99 zł). Zapraszamy do skorzystania z niepowtarzalnych ofert przygotowanych specjalnie z okazji Dnia Chłopaka. Promocja obowiązuje do 30 września 2023 roku lub do wyczerpania zapasów. Oferta dostępna w drogeriach Hebe, w sklepie internetowym hebe.pl oraz w aplikacji.
HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja