Wiedząc, jak szybko działa nasz produkt chcieliśmy znaleźć najlepszą metaforę, a jednocześnie w sposób najbardziej efektywny dotrzeć z przekazem do nowych grup docelowych. Współpraca z MC Silkiem pozwoliła także na stworzenie wyzwania, dzięki któremu możemy zaangażować naszych odbiorców – Tomasz Sroka z działu marketingu, zajmującego się marką Sachol Fast Effect
Dasz radę zarapować szybciej? Na stronie www.fastpogromcaaft.pl śmiałkowie mogą podjąć wyzwanie. Najnowsza kampania przygotowana dla Sachol Fast Effect wykorzystuje liczne kanały dotarcia do klientów, proponując odbiorcom atrakcyjne konteksty. Wideo z utworem MC Silka dostępne jest w mediach społecznościowych marki Sachol oraz rapera. Akcja została wsparta również działaniami digitalowymi oraz mediowymi. Całość kampanii jest prowadzona w Internecie i na kanałach społecznościowych. Autorem kampanii jest 38 Content Communication.