W tym roku, z okazji Dnia Dziecka, Mattel przekazał prawie 100 zabawek swoich ulubionych marek, takich jak Fisher-Price czy Barbie, do Instytutu Matki i Dziecka. Każda zabawka została specjalnie wybrana, aby wspierać rozwój i ubarwiać czas spędzany w szpitalu. Miś, lalka czy nawet auto stały się nowymi przyjaciółmi, którzy pomogą dzieciom przezwyciężyć strach przed badaniami i zająć czas oczekiwania na powrót do domu.
Mattel docenia także wysiłki i zaangażowanie dorosłych, którzy codziennie wspierają małych bohaterów w ich drodze do zdrowia. Dlatego firma pragnie wyrazić swoją wdzięczność wobec wszystkich pracowników Instytutu Matki i Dziecka, dla których dobro dzieci jest priorytetem przez cały rok, nie tylko od święta. To dzięki ich otwartości i zaangażowaniu marka Fisher-Price może wspierać pacjentów szpitala i na chwilę przenieść ich w świat beztroskiego dzieciństwa.