Marka Lush przedstawia limitowaną kolekcję Lush x Wojownicze Żółwie Ninja

Tego lata marka Lush połączyła siły z kultową produkcją wytwórni Paramount, Wojowniczymi Żółwiami Ninja! Nowa, limitowana kolekcja to mniej plastiku i więcej (wegańskiej) pizzy w wyjątkowych produktach do pielęgnacji ciała, włosów i do kąpieli.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Lush x Wojownicze Żółwie Ninja

„Cieszymy się, że po raz kolejny możemy współpracować z firmą Lush przy tworzeniu limitowanej kolekcji, tym razem dla Wojowniczych Żółwi Ninja” – mówi Rebecca Jenkins, VP, Consumer Products w Paramount. „Lush stworzył naprawdę wyjątkowe, pięknie pachnące produkty, które jednocześnie zachęcają do ograniczania jednorazowego plastiku”. – dodaje.

Wraz z rosnącą świadomością na temat zmieniającego się klimatu, wiele osób rezygnuje z plastikowych butelek, na rzecz nagich produktów. Marka Lush od zawsze zachęca do dokonywania takich wyborów. Mo Constantine (współzałożycielka i twórca formuł Lush) wynalazła wiele popularnych, nagich produktów, które widzimy dziś w branży kosmetycznej. W 1989 roku stworzyła pierwszą bombę do kąpieli, natomiast w 1987 wymyśliła szampon w kostce, zupełnie nowy wynalazek, który zrewolucjonizował mycie włosów na całym świecie.

Od 2005 roku szampony w kostce marki Lush pozwoliły uniknąć składowania na wysypiskach prawie 180 milionów plastikowych butelek, co szacuje się na około 4500 ton plastiku.1 Obecnie 43% podstawowej gamy produktów Lush (z wyłączeniem limitowanych kolekcji) można zabrać do domu bez opakowania.

„Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę z Paramount Consumer Products” – mówi Kalem Brinkworth, Creative Lead for Concepts and Collaborations w Lush. „Z okazji 40. rocznicy powstania filmu Wojownicze Żółwie Ninja, Lush stworzył specjalną kolekcję bez plastiku. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi klienci byli świadomi korzyści płynących z ograniczenia opakowań kosmetyków i tym samym mogli dokonywać świadomych wyborów. Mamy nadzieję, że produkty Lush będą nadal zapewniać przyjemne i łatwe sposoby na rezygnację z plastikowych opakowań.” – dodaje.

Kolekcja dziewięciu produktów Lush x Wojownicze Żółwie Ninja, pomaga zmniejszać zanieczyszczenie wód plastikiem, a ponadto pięknie pachnie i zachęca swoim wyglądem.

Peace, Love and Pizza

Bomba do kąpieli

40.00 zł

Czy może być lepsze połączenie niż pizza i relaksująca kąpiel? Wystarczy wrzucić ten wyjątkowy kawałek do wanny i obserwować, jak woda nabiera zielono-fioletowych barw. Sos wykonany został z organicznego mango i masła illipe, które pielęgnują i nawilżają skórę. Natomiast plasterek salami to pachnące mydło.

Peace, Love and Pizza
Green Machine

Green Machine

Kostka bąbelkowa

45.00 zł

Green Machine to kostka bąbelkowa, której kawałek lub całość należy umieścić pod bieżącą wodą, aby cieszyć się wanną pełną piany. Połączenie zielonej wody z zapachem fiołka, róży i jaśminu to idealny sposób na relaks.

Turtle Power

Peeling do ciała

75.00 zł

Dla skóry potrzebującej peelingu, z pomocą przyjdzie Turtle Power. Drobna sól morska i ekstrakt z łodygi bambusa złuszczają, ożywiając i odświeżając skórę, a organiczne masła mango i illipe pozostawiają uczucie miękkości i nawilżenia. Natomiast słodka i owocowa mieszanka olejków z olibanum i bergamotki pozostawia delikatny zapach na skórze.

 
Turtle Power
Goongala!

Goongala!

Szampon w kostce

65.00 zł

Szampon w kostce Goongala! posiada w składzie świeży napar z rukwi wodnej, który koi skórę głowy oraz olejek z drzewa różanego, zapewniający silne działanie oczyszczające i równoważące. Ponadto olejek z trawy cytrynowej zwiększa połysk i daje piękny zapach.

Krang

Galaretka pod prysznic

85.00 zł

Krang to owocowa galaretka pod prysznic. Połączenie olejku davana z podnoszącą na duchu bergamotką i kojącą wanilią, tworzą piękną słodką kompozycję. Natomiast ekstrakt z karagenu i napar z mchu irlandzkiego sprawiają, że skóra po prysznicu jest miękka i nawilżona.

Krang

Four Brothers

Bomba do kąpieli

90.00 zł

Nadszedł czas na, zieloną, pachnącą trawą cytrynową i bergamotką kąpiel! Każda kula do kąpieli posiada w środku niespodziankę w postaci mydła. Mają one różny kształt, odpowiadający ulubionym przedmiotom, każdego z czterech braci.

1 Jedna kostka szamponu wystarcza na 60 myć, co odpowiada 3 butelkom szamponu o pojemności 200 ml. Zwykła butelka PET waży 24,8 (znormalizowana do 200 ml) z narzędzia SPICE https://open-spice.com/tool/.

Lush
Brytyjska firma LUSH jest zaangażowanym społecznie producentem i sprzedawcą świeżych, ręcznie robionych kosmetyków z ponad 900 sklepami i dodatkowymi sklepami e-commerce w 51 krajach. Firma została założona w 1995 roku i jest znana na całym świecie przede wszystkim jako twórca bomby kąpielowej. Aktualnie w swojej ofercie LUSH posiada ponad 300 produktów do zrównoważonej i świeżej pielęgnacji skóry oraz włosów. Cały asortyment jest produkowany etycznie, 60% produktów jest sprzedawanych bez opakowań, 100% z nich jest wegetariańskich, a 92% wegańskich. LUSH jest firmą zaangażowaną w szereg kampanii i regularnie współpracuje z grupami oraz aktywistami działającymi na rzecz praw człowieka, praw zwierząt czy ochrony środowiska. Swoje sklepy wykorzystuje jako platformę do oddania głosu tym, którzy są pomijani. Oprócz wspierania lokalnych projektów za pośrednictwem organizacji charytatywnych non-profit, firma LUSH przyznaje również 2 międzynarodowe nagrody pieniężne za rozwój metod testowania bez udziału zwierząt oraz projekty tworzone w sposób zrównoważony dla naszej planety i społeczeństwa.

Źródło:

Lush