Marka Lipton po raz kolejny wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Marka Lipton po raz kolejny wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Już 7. raz marka wypuściła limitowaną serie opakowań kultowej herbaty Lipton Yellow Label z wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Lipton z WOŚP

W tym roku po raz kolejny Lipton łączy siły z WOŚP. Wsparcie najpopularniejszej w Polsce zbiórki o charakterze charytatywnym, to szansa, by pomóc tym, którzy tej pomocy najbardziej potrzebują.

“Jesteśmy niezmiernie dumni, że kolejny rok możemy rozgrzać serca milionów Polaków razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku kontynuujemy kampanie pod hasłem: “Poczuj moc dobra”, co oznacza, że marka Lipton czerpie dobro z natury i dzieli się nim z innymi. Zależy nam na tym, by za naszymi słowami szły również czyny, dlatego angażujemy się we wsparcie takich inicjatyw jak Finał WOŚP i zachęcamy wszystkich naszych konsumentów do wspólnego grania z Orkiestrą” – mówi Anna Tryfon, Lipton Brand Manager

Z okazji 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 28 stycznia, Lipton zaplanował liczne aktywności związane z wydarzeniem.

Już tydzień przed Finałem na błoniach PGE Narodowego pojawi się symboliczny kubek o nietypowej formie z trzema uchami, który od lat jest ikoną współpracy marki Lipton z Orkiestrą oraz towarzyszy Jurkowi Owsiakowi podczas każdego Finału WOŚP. Ogromny kubek o wysokości dwóch metrów zostanie umieszczony na specjalnej podstawie, pełniącej rolę ławki grzewczej dla wszystkich uczestników, którzy będą chcieli się rozgrzać i zrelaksować w trakcie wydarzenia.

Lipton dla WOŚP
Fot. Lipton
Fot. Lipton

Podczas 32. Finału WOŚP, 28 stycznia 2024 r., Lipton zaprasza wszystkich zainteresowanych, wolontariuszy i hojnych darczyńców do specjalnej strefy partnerskiej oraz mobilnego Lipton Bike’u na błoniach PGE Narodowego w Warszawie. Tam będzie można delektować się gorącą, aromatyczną herbatą Lipton, która rozgrzeje ciało i serca. Goście studia będą mogli skorzystać z wyjątkowego herbacianego atelier prowadzonym przez doświadczonych Teabaristów marki Lipton.

Dla wsparcia zbiórki Fundacji marka Lipton przygotowała specjalne aukcje charytatywne, z których dochód zostanie przeznaczony na cel 32. Finału WOŚP. Wśród atrakcji znajduje się unikalne doświadczenie udziału w profesjonalnych warsztatach „Herbata w Miksologii” prowadzonych przez Teabaristę Lipton, Juliana Karewicza, oraz ikoniczny trójuszny kubek Lipton z odręcznym autografem Jurka Owsiaka, podpisany podczas Finału.

Limitowana wersja herbaty Lipton Yellow Label z projektem spod ręki Jurka Owsiaka jest już dostępna na półkach sklepowych w całej Polsce w ilości ponad 7 milionów sztuk. Granie z WOŚP, to wyjątkowa okazja dla społeczności i miłośników herbaty do wsparcia szczytnego celu.

Działania towarzyszące 32. Finałowi WOŚP są wspierane przez kampanię reklamową w telewizji i online, outdoorze, aktywności na platformach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz działania PR. Za koncept kreatywny i obsługę PR kampanii odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, natomiast za planowanie mediów – PHD Media Direction i DRUM Polska.

Źródło:

Lipton