Makeup by Mario

Błyskotliwy wizjoner: wirtuoz pigmentów (i relacji) – Mario Dedivanovic tworzy sztukę dla jak największego grona odbiorców – za sprawą autorskiej marki kosmetycznej Makeup By Mario. Dyrektor Generalny i Dyrektor Kreatywny opracowuje produkty, których misją jest sublimacja równowagi, symetrii i harmonii architektury twarzy…
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Makeup by Mario

„Premiera Makeup By Mario w Sephora w Europie to spełnienie moich marzeń. Jestem bardzo wdzięczny, że nareszcie możemy być częścią tego regionu. Nie mogę się doczekać, aż podzielę się z Wami moją marką. Mam nadzieję, że pokochacie moje produkty oraz techniki, z inspiracji których powstały – tak mocno jak ja” – Xoxo Love, Mario.

Autor trendów beaty, które podbiły internet, Ulubiony makijażysta Kim Kardashian, Pionier branży kosmetycznej, I z pewnością jeden z najbardziej wpływowych wizażystów swojego pokolenia…

Mario Dedivanovic przedstawia dziś swoje najnowsze dzieło – autorską markę kosmetyczną Makeup By Mario! Zamieszkały w Nowym Jorku albański wizażysta ma ogromne rzesze fanów w mediach społecznościowych. Poprzez swoje intuicyjne podejście, odkrywa autorkie „praktyczne” formuły, które wykorzystują kolory i odcienie natury – aby rozbudzić i zainspirować prawdziwe wewnętrzne piękno….

PĘDZLE DO CIENI- EF1, EF2 & EF3

Ach, te piękne pędzle! Piękne – tak, ale również efektywne…

Ci mali zawodowcy, łączący miękkość i profesjonalizm, są uzależnieni od kremowych i pudrowych formuł. Suną po powiekach, nanosząc odpowiednią ilość cienia i tekstury to tu, to tam, w zagłębieniach i wypukłościach…
Wszystkie pędzle są wykonane z unikalnej mieszanki włókien syntetycznych i wegańskich, a ich uchwyty – w 100% z drewna brzozowego z certyfikatem FSC!

Cena: 129 PLN

Fot. Sephora
Fot. Sephora
Fot. Sephora

PĘDZLE DO CERY- F1, F2 & F3

Róż, rozświetlacz, puder… Te pędzle (o włóknach syntetycznych i wegańskich, które w dotyku i efekcie wykończenia naśladują naturalne włosie) zadbają o wszystko!

Dwustronne pędzle o stożkowym kształcie, zapewniają precyzyjną aplikację każdego rodzaju formuły! Wykonane według tych samych zasad, co pędzle do oczu – pędzle do makijażu cery również mają rączkę wykonaną w 100% z drewna brzozowego z certyfikatem FSC.

Fot. Sephora
Fot. Sephora
Fot. Sephora

Od lewej do prawej: BRUSH CREAM/LIQUID BRUSH – F1, do kremowych i płynnych formuł, BRUSH BRONZER/BLUSH BRUSH – F2, do bronzera i różu oraz BRUSH HIGHLIGHTER/BLUSH/BRONZER – F3, do różu, bronzera i rozświetlacza.

Cena: 159 PLN



Kreska klasyczna czy graficzna?

Jeśli chodzi o wykonanie kreski – ten eyeliner robi wszystko… Odważna i wyrazista definicja powieki, odporność na wodę, pot i wilgoć, super-napigmentowana formuła i filcowa elastyczna, zwężająca się końcówka, zapewniająca najwyższą kontrolę – to jego główne zalety!

Cena: 129 PLN

Fot. Sephora
Sephora
Sephora to najbardziej uwielbiana społeczność piękna na świecie, oferująca swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz innowacyjne marki kosmetyczne, zachęcająca do kreatywności i śmiałego wyrażania siebie. Od swojego debiutu, ponad 50 lat temu, Sephora jest liderem światowej, wielokanałowej sprzedaży dóbr luksusowych, który inspiruje klientów do zgłębiania wszechświata zdrowia i urody – za sprawą nieustannie ewoluującego portfolio starannie wyselekcjonowanych marek partnerskich – od klasycznych marek selektywnych, po ekskluzywne marki niezależne, a także uznaną markę Sephora Collection. W ramach grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton – światowego lidera dóbr luksusowych – Sephora wraz z właściwymi jej: perfekcją, innowacyjnością i duchem przedsiębiorczości – jest prawdziwym pionierem wielokanałowej sprzedaży produktów beauty w 35 krajach.

Źródło:

Sephora