Magda Mołek dzięki swojej autentyczności i otwartości jest idealną osobą do reprezentowania wartości marki Vichy, a także inspirującym przykładem dla dojrzałych kobiet. Ambasadorka stała się twarzą nie tylko gamy NEOVADIOL, ale również kampanii „Ja się dopiero rozkręcam!”. Ideą tego projektu to promowanie aktywności i spełnienia u kobiet w każdym wieku, podkreślając, że dojrzałość nie oznacza końca tylko nowy początek. Ambasadorka NEOVADIOL staje się głosem, który wspiera kobiety, pomagając im odkryć swoją siłę i pewność siebie w każdym aspekcie życia, niezależnie od wieku.
„Piękno zmian leży w ich zrozumieniu i akceptacji. Ten etap w życiu kobiety to nie koniec, ale początek nowej podróży, nowych doświadczeń, pełnych możliwości i potencjału. Jest to czas, w którym zgłębiamy swoją wewnętrzną mądrość i czerpiemy radość ze zdobytego doświadczenia życiowego. Możemy radzić sobie z wyzwaniami, które towarzyszą dojrzałości i cieszyć się każdym dniem. To mój najlepszy czas. Jestem pełna siły, pewna siebie, a moje decyzje płyną prosto z serca. Mam wiedzę, doświadczenie, nie boję się eksperymentować. Wiem, że najlepsze dopiero przede mną. Z wiekiem ja się dopiero rozkręcam, a o moją skórę dba ekspert – NEOVADIOL od Vichy” – komentuje Magda Mołek.
Produkty gamy NEOVADIOL – to pielęgnacja stworzona wspólnie z dermatologami i ginekologami w wyniku 30 lat badań nad wpływem zmian hormonalnych związanych z menopauzą na skórę, działając na 5 oznak starzenia: jędrność, przebarwienia, rozświetlenie, zmarszczki i suchość. W ramach współpracy ambasadorskiej prowadzone będą szerokie działania: TV, outdoor (iluminacja na budynku Warsaw Spire), kampania influencerska, komunikacja na kanałach social media marki Vichy Laboratoires i na kanale Magdy Mołek, a także materiały POS. Za współpracę z ambasadorką odpowiada zespół Vichy ze wsparciem agencji 2koma7, która jest odpowiedzialna również za działania advocacy. Zakup mediów powierzono agencji mediowej Wavemaker. Kreację przygotowała agencja McCANN. Produkcją sesji zdjęciowej i video zajmowała się Truskavka. Za działania media relations odpowiada agencja LoveBrands Group.