Lipton gra z 31. Finałem WOŚP: POCZUJ MOC DOBRA!

Marka Lipton już po raz szósty wesprze Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji marka przygotowała limitowaną serię opakowań herbaty Lipton Yellow Label z charakterystycznym czerwonym sercem oraz wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka. Specjalna edycja w ilości 7 mln sztuk już gości na sklepowej półce w sklepach w całej Polsce.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Współpraca marki Lipton oraz Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy rozpoczęła się w 2013 roku. Od tego czasu marka po raz 6. wspierać będzie to wyjątkowe przedsięwzięcie, jakim jest Finał WOŚP, które od lat łączy ludzi i pomaga tym, którzy naszej pomocy potrzebują najbardziej. To dla nas ogromna przyjemność i wielki zaszczyt dołączyć do akcji, która łączy Polaków o wielkich sercach. Marka Lipton czerpie z dobra natury i chce się dzielić nim z innymi. Czyny świadczą więcej niż słowa, dlatego nie mogło nas zabraknąć przy tegorocznej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z tej okazji przygotowaliśmy dla naszych konsumentów oraz wszystkich wspierających Fundację limitowaną serię herbat Lipton Yellow Label sygnowaną serduszkiem WOŚP.mówi Anna Tryfon, Lipton Brand Manager.

Po raz kolejny marka Lipton niosąc dobro jeszcze szerzej podjęła współpracę z kultową i doskonale znaną Polakom organizacją. Działania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy wspiera kampania mediowa „POCZUJ MOC DOBRA”, w ramach której zarówno online, jak i w telewizji, zobaczymy specjalnie przygotowany spot reklamowy.

Szczególna edycja Lipton Yellow Label dostępna jest w formatach 25, 50, 88 i 92 torebek. Wzór na opakowaniach herbat oraz identyfikacji wizualnej kampanii zaprojektował sam Jurek Owsiak.

Źródło:

Lipton