Badanie instytutu objęło 250 nowości spożywczych, chemicznych i kosmetycznych podzielonych na 45 kategorii wprowadzonych na rynek w okresie od 1 września 2021 roku do 30 września 2022 roku.
Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów® to długoletni projekt, honorujący m.in. wypuszczane na przestrzeni roku nowości. Laureaci konkursu zostają opatrzeni rozpoznawalnym logotypem, otrzymują prawo do nieograniczonego czasowo korzystania z licencji oraz komplet świadczeń, dzięki którym konsumenci mogą rozpoznać produkt na sklepowych półkach i zidentyfikować go jako zwycięzcę. Nagroda niewątpliwie nadaje produktowi wiarygodności, ponieważ decyduje o niej nikt inny jak sami konsumenci.
W tegorocznym badaniu, najwyższe miejsce na podium – złoto w kategorii Produkty kosmetyczne marki własnej sieci drogeryjnej i aptecznej, ankietowani przyznali wegańskiej linii produktów do pielęgnacji twarzy Hebe Cosmetics. Klienci docenili naturalne, przebadane dermatologicznie składy kosmetyków oraz przyjazne środowisku opakowania produktów – butelki z recyklingu i tuby z trzciny cukrowej.
Każde osiągnięcie to efekt pracy zespołowej. Ta nagroda jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ jest wyróżnieniem, które otrzymaliśmy od naszych klientów. Kolejne już produkty Hebe Cosmetics, po produktach do pielęgnacji ciała, zostaną opatrzone na sklepowych półkach logo „Najlepszy Produkt” – to bardzo motywujące – skomentowała Gabriela Liszewska, Starszy Menedżer ds. Marek Hebe.
Znak „Najlepszego Produktu” konsumenci będą mogli odnaleźć aż na dziewięciu produktach Hebe Cosmetics: peelingu do twarzy 2 w 1, nawilżającym toniku do twarzy, dwufazowym płynie do demakijażu oczu, wygładzającym olejku do demakijażu, płynie micelarnym do twarzy, oczyszczającym żelu do mycia twarzy, łagodnej piance oczyszczającej do twarzy, kremowej piance do mycia twarzy i aksamitnym balsamie do demakijażu. Etykieta „Najlepszy Produkt 2023” pojawi się zarówno w mediach i materiałach promocyjnych Hebe, ale także w identyfikacji produktów na sklepowych półkach, w sklepie online i w aplikacji.