Lidl Polska gra z WOŚP 15. raz i wraz z klientami przekazuje aż ponad 5 mln zł na cel 32. Finału!

Lidl Polska ogłosił wynik zbiórki organizowanej we wszystkich sklepach sieci w ramach 32. Finału WOŚP. Sieć już po raz 15. zagrała z Orkiestrą w słusznej sprawie, tym razem przekazując na cel zbiórki imponującą kwotę ponad 5 mln zł! Od początku współpracy w ramach styczniowych zbiórek sieć wspólnie z klientami zasiliła konto Fundacji łączną kwotą ponad 49 mln zł.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Lidl Polska gra z WOŚP 15. raz

Lidl Polska już od piętnastu lat wspiera Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, pomagając w realizacji szczytnych celów. Tegorocznemu, już 32. Finałowi, przyświecało motto „Tu wszystko gra OK!”, a celem działań było wsparcie leczenia płuc, w odpowiedzi na powikłania wywołane przez pandemię. Lidl ponownie zagrał z Orkiestrą, by wspomóc zbieranie środków na zakup urządzeń dla pacjentów oddziałów pulmonologicznych. Już 14 grudnia sieć rozpoczęła zbiórkę, trwającą do dnia Finału, 28 stycznia. Łączna kwota, jaką Lidl Polska zasilił konto 32. Finału WOŚP, wyniosła w tym roku aż ponad 5 mln zł.

Za nami kolejny Finał WOŚP. Lidl Polska wspiera zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już od 15 lat, aktywnie angażując się w niesienie pomocy potrzebującym. Serdecznie dziękuję naszym klientom, którzy wspierali zbiórkę przy okazji codziennych zakupów, oraz całemu zespołowi Lidl Polska. Po raz kolejny pokazaliśmy wielką siłę serca oraz solidarność. Jestem dumny z wyniku, jednak wyścig jeszcze się nie skończył. Mam nadzieję, że będziemy grali z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy do końca świata i o jeden dzień dłużej – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Gadżety z serduszkiem WOŚP

Lidl Polska wspierał 32. Finał WOŚP od 11 grudnia, kiedy to klienci sieci mogli nabyć gadżety opatrzone charakterystycznymi serduszkami i grafikami WOŚP. W ofercie Lidla pojawiły się między innymi koszulki damskie oraz męskie, skarpetki, materiałowe torby oraz różnego rodzaju akcesoria, takie jak: kubki, długopisy, kalendarze, magnesy na lodówkę czy lunchboxy. Na sklepowych półkach znalazły się także unikatowe butelki, bidony oraz dzbanki marki Dafi z grafikami nawiązującymi do 32. Finału WOŚP, dostępne tylko w sieci Lidl Polska. Cały zysk ze sprzedaży gadżetów trafił na szczytny cel tegorocznego Finału.

Nowy sposób wspierania WOŚP

Nowością we wspieraniu Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przez Lidl Polska w tym roku były donacje elektroniczne, czyli dobrowolne darowizny bezgotówkowe. W dniach 2-28 stycznia klienci sieci mogli zasilić konto zbiórki za pośrednictwem terminali płatniczych. Całość kwoty donacji również trafiła na konto 32. Finału, wspierając tym samym cel akcji.

Aukcje charytatywne na platformie Allegro

Ci, którzy wciąż nie zdążyli wspomóc Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, mogą nadal wziąć udział w aukcjach charytatywnych, organizowanych na platformie Allegro. Lidl Polska przeznaczył na nie wyjątkowe nagrody – na koncie sieci można wylicytować podwójne zaproszenie na kolację w restauracji Platter by Karol Okrasa w Warszawie, przygotowaną przez znanego kucharza, a także koszulkę z motywem Szkoły Pełnej Talentów i autografem Roberta Lewandowskiego. To świetny pomysł na prezent dla siebie lub kogoś bliskiego, który jednocześnie wspiera szczytny cel.

Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 850.
Lidl logo

Źródło:

Lidl Polska