Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją! Większe opakowania produktów w niższych cenach w ramach Tygodnia XXL

Sieć Lidl Polska nieustannie podejmuje działania, aby chronić swoich klientów przed inflacją. Do oferty sieci wraca Tydzień XXL, podczas którego możemy kupić więcej za mniej. Od poniedziałku 14 listopada br. wybrane artykuły będą dostępne w powiększonych tzw. rodzinnych opakowaniach.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

W związku z rosnącą inflacją oraz sytuacją ekonomiczną wielu polskich rodzin, coraz większa liczba klientów zmuszona jest do bardziej rozważnych zakupów oraz oszczędzania. Lidl Polska rozumiejąc tę sytuację, nieustannie dba o to, aby móc oferować klientom wysokiej jakości produkty w niskiej oraz konkurencyjnej cenie. W tym celu sieć wdraża nowe oferty – wielkie obniżki cen mięsa, wielkie obniżki cen owoców i warzyw, a także gratisowe środy. W dalszym ciągu w ofercie Lidl Polska znajdziemy także stałe akcję – Lidlowe ceny, Tania Sobota w Lidlu oraz kupny w aplikacji Lidl Plus. Z kolei od poniedziałku 14 listopada do sklepów wraca akcja Tydzień XXL, w trakcie którego klienci będą mieli dostęp do korzystniejszych ofert pod względem ceny, ale także gramatury produktu. Sieć zaprasza klientów do kupowania powiększonych opakowań ulubionych marek, w korzystnych cenach – to doskonała szansa na oszczędne zakupy.

W listopadowej odsłonie Tygodnia XXL klienci znajdą produkty spożywcze, te podstawowe jak: mąka, płatki owsiane, kasza, oliwa, wędliny, kawa i herbata, nabiał, słodkie oraz słone przekąski oraz te bardziej wyszukane np.: oliwki, hummus, tortille, bakalie. Lidl Polska dostosowuje swoją ofertę nie tylko do kieszeni klienta, ale także różnorodnych kulinarnych gustów.

Zakupy z Kratą Dużej Rodziny
Lidl Polska już od 20 lat dba o portfele swoich klientów, oferując im szeroką ofertę produktów wysokiej jakości, w niskiej, atrakcyjnej cenie. Dlatego, śledząc zmiany gospodarcze, na bieżąco reaguje na zmieniające się potrzeby konsumentów i wprowadza liczne udogodnienia. Jednym z nich są promocje, obniżki cen, ale także umożliwienie Polakom z Kartą Dużej Rodziny robienie zakupów przez cały rok z 10-procentowym rabatem na produkty z aż siedmiu kategorii asortymentowych. Podczas Tygodnia XXL posiadacze Karty Dużej Rodziny będą mogli kupić taniej o 10% jeszcze więcej produktów – w akcji będą brały udział wybrane artykuły oferowane w powiększonych opakowaniach lub wielopaki z logo XXL, czyli np. mięso z nogi kurczaka, ogórki konserwowe, makarony, wafelki, oliwki, kawa rozpuszczalna, ser gouda czy pieluszki. Oferta dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny trwa od 14 do 26 listopada.

Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 12 000 sklepów Lidl, a w Polsce około 800.

Źródło:

Lidl Polska