Lidl ogłasza start przygotowań do szkoły – do oferty powraca szkolna wyprawka

Spokojnie, do końca wakacji został jeszcze miesiąc, ale jak wiemy z przygotowaniami do szkoły nie ma co zwlekać. W końcu odpowiednia i kompletna wyprawka to idealny start na drodze po marzenia i sukcesy! Już od poniedziałku, 31 lipca, w sklepach Lidl Polska klienci kupią pierwsze artykuły szkolne i piśmiennicze w niskich cenach – przydatne nie tylko podczas lekcji, ale też kreatywnych zabaw w domu.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
LIDL Powrót do szkoły

Choć każdy chce, aby wakacje trwały jak najdłużej, z kompletowaniem wyprawki szkolnej nie ma co czekać do pierwszego dzwonka. Lepiej wcześniej i na spokojnie zakupić najpotrzebniejsze produkty. W ich poszukiwaniu warto wybrać się do sklepów Lidl, gdzie od poniedziałku, 31 lipca, dostępne są setki praktycznych artykułów szkolnych – najwyższej jakości i w niskich cenach. Są to m.in.: piórniki silikonowe BENIAMIN w supercenie 14,99 zł/ 1 szt. – w 4 radosnych wzorach: lisa, kotka, jednorożca i sowy – duży wybór zeszytów A5 w linie lub kratkę już od 0,49 zł/ 1 szt., a także akcesoria piśmiennicze, np. firmy Pilot, w tym: zestawy zmazywalnych i kolorowych długopisów oraz podkreślaczy za 14,99 zł/ 1 zestaw.

Jak lubisz, tak wybierasz
Chodzenie do szkoły jest fajniejsze, gdy posiadane akcesoria rezonują z pasjami i upodobaniami. Najbardziej wymagający uczniowie docenią 60-kartkowe zeszyty A5 z uszlachetnieniem do wszystkich szkolnych przedmiotów. Zostały wyposażone w pomoce naukowe i są dostępne w cenie tylko 2,99 zł/ 1 szt. Z kolei szukający produktów wykonanych z naturalnych materiałów, na pewno polubią produkty polskiej firmy ASTRA. Znajdą wśród nich m.in.: farby plakatowe, dwustronne kredki ołówkowe, różne rodzaje modeliny oraz łatwej w modelowaniu plasteliny (klasycznej, zapachowej, pastelowej czy np. z brokatem) w cenie od 6,99 zł/ 1 zestaw/ 1 szt., z których każde z pewnością posłuży do stworzenia wielu kreatywnych prac i sentymentalnych pamiątek!

Mówiąc o upodobaniach – każde dziecko ma dwie strony: czasem lubi groźne dinozaury, a czasem kolorowe jednorożce. Dlatego w ofercie Lidla nie zabrakło produktów ze specjalnej kolekcji Dino & Sweetpiórników (29,99 zł/ 1 szt.), ścieralnych długopisów (9,99 zł/ 1 zestaw, 2 szt.), zeszytów A5 (od 1,19 zł/1 szt.), teczek z gumką A4 (4,99 zł/ 1 szt.) czy innych artykułów szkolnych od 4,99 zł/1 zestaw. Idealnych, aby stworzyć ciekawy i unikalny zestaw!

LIDL Powrót do szkoły
Fot. Lidl Polska

Spakuj plecak!
Ze wszystkich akcesoriów potrzebnych do szkoły, jest jeden, którego na pewno nie może zabraknąć. Mowa oczywiście o plecaku! W najnowszej ofercie sieci Lidl znalazły się m.in. pocieszne plecaki z wizerunkami zwierząt marki Lupilu (34,99 zł/ 1 szt.) czy plecaki dla starszych dzieci z wewnętrzną przegrodą na laptopa (24,99 zł / 1 szt.)

Lidlowe, niskie ceny
Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją. Klienci posiadający Kartę Dużej Rodziny przy zakupie artykułów szkolnych i piśmienniczych, a także odzieży i obuwia dla dzieci i młodzieży marek Lupilu oraz Pepperts, otrzymają przy kasie atrakcyjny rabat o wysokości 10%. Dzięki temu skompletowanie szkolnej wyprawki i przygotowania do szkoły będą jeszcze tańsze!

Produkty z oferty „Gotowi do szkoły” są dostępne w sklepach stacjonarnych Lidl Polska oraz na stronie lidl.pl od poniedziałku, 31 lipca, aż do wyczerpania zapasów. Kolekcja będzie uzupełniana aż do końca wakacji!

Plecak dziecięcy Lupilu w cenie 34,99 zł/ 1 szt.
Zeszyt A5 TOP 2000, 16 kartek w supercenie 1,19 zł/ 1 szt.
Zeszyt A5 TOP 2000, 16 kartek w supercenie 1,19 zł/ 1 szt.
Piórnik tuba TOPMOVE w cenie 5,99 zł/ 1 szt.
Piórnik tuba TOPMOVE w cenie 5,99 zł/ 1 szt.
Cyrkiel metalowy ASTRA w cenie 7,99 zł/ 1 szt..
Plastelina pastelowa ASTRA w cenie 6,99 zł/ 1 szt.
Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 850.

Źródło:

Lidl Polska