LEE – denim to nasza natura

W sezonie jesień-zima 2022 Lee Jeans podkreśla zaangażowanie w kwestie zrównoważonego rozwoju i nawiązuje do swojego kunsztu i dziedzictwa w tworzeniu odzieży denimowej poprzez kampanię, która opowiada o naturalnej więzi marki z tym legendarnym materiałem.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Kampania pod hasłem „Denim is our Nature” (Denim to nasza natura) podkreśla, w jaki sposób Lee Jeans łączy innowacyjność i autentyczność z troską o planetę i ludzi. Zdjęcia z kampanii w sugestywny sposób obrazują wartości marki, przedstawiając kultowe ubrania na tle bezkresnych przestrzeni, pod błękitnym niebem i w harmonii z naturą. Na zdjęciach debiutują zaprojektowane z dbałością o każdy szczegół nowe modele, a uniwersytecki styl łączy się klasyczną odzieżą roboczą, tworząc charakterystyczną dla tego sezonu mieszankę. Dwa nowe fasony, ktore pojawią się w kolekcji, są odpowiedzią na zainteresowanie ubraniami z denimu o luźniejszym kroju.

W kolekcji męskiej uwagę przyciąga model Easton z wysokim stanem i bardzo szerokimi, prostymi nogawkami, które zwężają się w kostce. Pomimo nawiązań do popularnych kiedyś szerokich fasonów model ten jest nowoczesną interpretacją obszerności, która pozwala mężczyznom cieszyć się dżinsami zapewniającymi luźny, swobodny krój.

Nowy fason w kolekcji damskiej – Jane – to niezobowiązujące w stylu dżinsy z prostymi nogawkami. Mają średni stan i nieco szersze, obszerniejsze nogawki, a całość emanuje nowoczesnością i elegancją. W kolekcji znajduje się też stylowa wersja dżinsów Jane z szerokim mankietem będąca nawiązaniem do klasycznej odzieży roboczej i stylistyki rodem z lat 50. ubiegłego wieku.

Inspiracje tradycyjną odzieżą roboczą widoczne są w całej kolekcji i przeplatają się z elementami nawiązującymi do estetyki Ivy League, będącymi interpretacją klasycznych modeli podszytych młodzieżowym duchem.

W tej jesiennej kolekcji nie brakuje detali o denimowym rodowodzie, herbów uczelni i przyciągających uwagę liter na piersi i plecach, dzianin inspirowanych uczelnianym stylem i kurtek Letterman. Jesienna wersja dżinsów ma wywinięte mankiety, a miękkie w dotyku kożuszki i sztruks idą w parze z kraciastymi flanelami.

Kolekcja oparta jest o rozwiązania i przesłanie platformy For a World That Works, która zapewnia, że przyjazne środowisku procesy produkcji leżą w sercu wszystkich działań marki. Nie mniej ważne są pozyskiwane w zrównoważony sposób włókna i ekologiczne barwniki oraz cyrkularność produktów. W kolekcji wykorzystano przyjazne środowisku mieszanki materiałów i innowacyjne włókna, w tym połączenie bawełny i konopi oraz bawełnę organiczną, aby zminimalizować szkodliwy wpływ na planetę.

Wiarygodność kolekcji w kwestii niskiego wpływu na środowisko i jej przyjazności dla przyrody potwierdza również wykorzystanie ekologicznych procesów barwienia, w tym bezwodnej technologii barwienia pianą  oraz naturalnych barwników.

Easton
Nasz luźny, zwężany model Easton to klasyk przyszłości z wysokim stanem i naprawdę obszernymi nogawkami, które stylowo zwężają się w kostce.

Jane
Jane to dżinsy z prostymi nogawkami i średnim stanem. Nogawki mają pełną długość, a krój zapewnia trochę więcej luzu – od lekko obniżonego paska przez uda i kolana aż po kostki. Dzięki temu dżinsy Jane to idealne połączenie wygody i nowoczesnego stylu.

Fot. LEE®
Fot. LEE®
LEE®
Lee® jest marką denimową z ponad 130-letnią historią i bogatym dziedzictwem, która od wielu lat z wielkim sukcesem przyczynia się do popularności odzieży denimowej na świecie. Łącząc bogatą historię z tradycją i nowoczesnymi innowacjami, Lee® od wielu lat wyznacza nowe trendy, oferuje modne kolekcje i dowodzi, że denim to o wiele więcej niż tylko ubrania robocze.

Źródło:

LEE®