L.O.L.® uruchamia Tajną Misję: czas na rodzinne przygody!

Marka MGA Entertainment startuje z interaktywną kampanią „Tajna Misja L.O.L. Surprise Eye Spy”. To nie tylko premiera lalek i kul z nowej serii, ale to także angażująca przygoda, w której mali odkrywcy oraz rodzice wcielają się w prawdziwych agentów, rozwiązując zagadki i zdobywając nagrody.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
L.O.L.® uruchamia Tajną Misję: czas na rodzinne przygody!

„Tajna Misja L.O.L. Surprise Eye Spy” łączy elementy gry terenowej, zabawy stacjonarnej i aktywności online, angażując rodziny w przyjemne, wspólne spędzanie czasu. To idealna okazja, by poznać nową linię produktów L.O.L. Surprise w formule pełnej niespodzianek, wyzwań i nagród. Celem akcji jest budowanie świadomości nowych produktów Eye Spy oraz rozwijanie umiejętności współpracy poprzez zabawę między dziećmi a dorosłymi. Seria zabawek L.O.L. Surprise Eye Spy Series przenosi najmłodszych w świat detektywistycznych przygód — maluchy łamią szyfry, obserwują wskazówki i odkrywają tajemnice świata L.O.L. Surprise! Każdy etap kampanii zaprojektowano jako kolejną misję.

W biegu między obowiązkami, pracą a domem, łatwo zapomnieć o zaplanowaniu konstruktywnych aktywności z naszymi pociechami. To ważne nie tylko dla rozwoju malucha, lecz także dla relacji na linii rodzic — dziecko. Czasem wystarczy drobny pomysł, chęć i odrobina spontaniczności, by zwykły wieczór czy wyjście do parku przemienić w coś niezwykłego. Dlatego warto doceniać takie akcje jak „Tajna Misja L.O.L. Surprise Eye Spy”, które przypominają nam, że wspólna zabawa może być łatwa i przyjemna — bez nadmiernego stresu. Zbierzcie całą rodzinę, ubierzcie się niczym detektywi z najlepszego kryminału i ruszcie w poszukiwaniu odpowiedzi!

Chcieliśmy, żeby „Tajna Misja L.O.L. Surprise Eye Spy” była czymś więcej niż premierą produktu. Dlatego wysyłamy zaproszenie do wspólnej, kreatywnej przygody, w której dzieci bawią się, odkrywają i uczą razem z rodzicami. Książeczka Misji, zagadki i wysyłki kreatywne zostały zaprojektowane tak, by budować emocje oraz angażować wyobraźnię – mówi Katarzyna Spieszko, marketing manager MGA Entertainment Poland.

Kampania rozpoczyna się 22 września i potrwa do 16 listopada. Na stronie konkursowej lolkonkurs.pl dostępna jest Książeczka Misji — niezbędnik każdej małej agentki i agenta. Książeczka będzie aktualizowana co tydzień o nowe zadania i pytania konkursowe, a wykonywanie ich zwiększa szanse na wygranie cotygodniowych nagród oraz udział w losowaniu nagród głównych.

Jak zorganizować „tajną misję” w domu – prosto i efektownie?
Plan3–5 zadań (szyfr obrazkowy, poszukiwanie przedmiotów w kolorach, proste zagadki).
Strefypokój dzienny = baza, kuchnia = laboratorium, korytarz = tor przeszkód.
Rekwizytykarteczki, tasiemki, koperty z podpowiedziami, naklejki „misja zaliczona”.
Finałmini-dyplom lub wspólne zdjęcie „agentów” – buduje rytuał.
Bezpieczeństwo i porządek – o co zadbać przy dynamicznej zabawie?
Przestrzeńusuń śliskie dywaniki, zabezpiecz kanty, odłóż kruche rzeczy.
Zasady„biegamy tylko na torze”, „nie wspinamy się na meble”, „stop na hasło”.
Porządekpo każdym zadaniu „1 minuta odzysku” – odkładamy rekwizyty do jednego pudełka.
Czas40–60 min w zupełności wystarczy; lepiej zostawić niedosyt niż przeciążyć bodźcami.
Jak połączyć zabawę z rozwojem (bez „nauki na siłę”)?
Ruchtory równowagi, przysiady do liczenia punktów – motoryka duża.
Myślenieproste kody (kolor→litera), dopasowywanie kształtów – spostrzegawczość.
Współpracarole: kapitan mapy, czytelnik wskazówek, strażnik czasu – uczy komunikacji.
Po zabawie zapytaj: „Co było najfajniejsze? Co następnym razem zmieniamy?” – autorefleksja to też umiejętność.
MGA
MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma z siedzibą w Los Angeles i biurami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!™, Little Tikes®, Rainbow High™, Shadow High™, Bratz®, Miniverse™ MGA, Fluffie Stuffiez™, Na! Na! Na! Surprise™, Micro Games of America™, Baby born® Surprise and Zapf Creation®. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mgae.com oraz w social mediach: LinkedIn, Twitter i Facebook. 
mga logo

Źródło:

MGA