Koszyk oszczędności Auchan dla polskiego konsumenta

Auchan konsekwentnie realizuje politykę niskich cen z myślą o ochronie siły nabywczej polskiego konsumenta. W najnowszym rankingu Koszyka Zakupowego Agencji ASM za wrzesień 2022 r. firma ponownie zajęła pozycję lidera, z najtańszym koszykiem zakupowym wśród sieci handlowych w Polsce. Równocześnie, w ramach trwającej obecnie kampanii „Koszyk oszczędności Auchan”, każdego tygodnia firma dzieli się z konsumentami nowymi podpowiedziami, jak korzystać z proponowanych przez sieć promocji by kupować jeszcze oszczędniej.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Sieć Auchan kolejny już rok uznawana jest za lidera niskich cen w prowadzonym przez Agencję ASM Sales Force Badaniu Koszyka Zakupowego. W ramach badania, każdego miesiąca porównywane są ceny tych samych 40 produktów (popularnych artykułów z kategorii podstawowych, takich jak: nabiał, mięso, wędliny i ryby, napoje, słodycze, chemia domowa, czy kosmetyki) w 13 sieciach handlowych obecnych na polskim rynku.

Od chwili zainicjowania rankingu Koszyka Zakupowego w marcu 2019 r. Auchan na pozycji lidera znalazło się aż 35 razy. Od stycznia 2022 sieć niezmiennie, każdego miesiąca zajmuje pierwszą pozycję. Podobnie w latach 2021 i 2020 koszyk Auchan uznawany był za najtańszy, dwukrotnie tylko zajmując pozycję drugą w każdym z tych okresów. We wrześniu 2022 wartość koszyka zakupowego Auchan wyniosła 232,05 zł – była o 30% niższa w porównaniu do najdroższego koszyka i o 12% w zestawieniu ze średnią dla wszystkich  badanych sieci.

Utrzymanie poziomu niskich cen zawsze było dla Auchan kwestią priorytetową, i cieszy nas że wyniki rankingu ASM ponownie potwierdzają skuteczność naszych wysiłków w tym względzie. Doskonale zdajemy sobie też sprawę, że dziś, w czasach inflacji bijącej historyczne rekordy, niski poziom cen staje się dla konsumenta jeszcze bardziej kluczowy. Dlatego zdecydowaliśmy się na dodatkowe działanie – z początkiem października wystartowaliśmy z długofalową kampanią „Koszyk oszczędności w Auchan”, w której cyklicznie będziemy podpowiadać, jak korzystać z oferty Auchan, by kupować oszczędniej. To kolejne z naszych działań realizowanych z myślą o ochronie siły nabywczej polskiego konsumenta – mówi Gérard Gallet Dyrektor Generalny Auchan Retail Polska.

Działania komunikacyjne w ramach rozpoczętej 6 października br. nowej kampanii wizerunkowej Auchan Retail Polska – Koszyk oszczędności Auchan – obejmują ogólnopolską telewizję (spoty 30 i 15”) i radio, Internet wraz z komunikacją SM, punkty sprzedaży oraz reklamę zewnętrzną.

Źródło:

Auchan Retail Polska