Klocki LEGO, drewniane puzzle, zabawki sensoryczne, gry edukacyjne – ALDI z przedświąteczną ofertą dla najmłodszych

W tym roku ALDI daje rodzicom wyjątkowo dużo czasu na przygotowanie świątecznych podarunków dla swoich pociech. Sieć stawia na sprawdzone zabawki o walorach rozwojowych i edukacyjnych. Już od dzisiaj (8.11) w ofercie można znaleźć liczne propozycje zabawek marki PLAYLAND. Klienci ALDI mają do wyboru również szeroką gamę klocków LEGO, które na przestrzeni lat zyskały rzesze fanów na całym świecie – i to nie tylko wśród tych najmłodszych klientów.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
ALDI

Wśród produktów PLAYLAND oferowanych przez ALDI od 8.11 znajdują się m.in. klocki sensoryczne w cenie 44,99 zł, puzzle drewniane tetris za 9,99 zł, edukacyjne klocki magnetyczne w cenie 24,99 oraz różnego rodzaju gry edukacyjne, dydaktyczne, ruchowe i pamięciowe dostępne od 17,99 zł. W ofercie sieci nie brakuje też takich ciekawostek, jak np. mata wodna do malowania (w cenie 21,99 zł) czy zestaw filcowych puzzli drogowych, z których można budować fantazyjne tory wyścigowe i drogi (za 19,99 zł).

– Zabawki PLAYLAND, marki dostępnej tylko w ALDI, to produkty, które królują w naszej ofercie dla najmłodszych już od wielu lat i cieszą się ogromną popularnością. Są zaprojektowane z dbałością o najdrobniejsze detale i z myślą o prawidłowym rozwoju dziecka w każdym wieku. Rozwijają kreatywność oraz zdolności manualne i motoryczne maluchów. Są bezpieczne i wykonane z najwyższą starannością, co potwierdzają przyznane marce certyfikaty – mówi Jakub Tyrlik, Lider Zespołu Zarządzania Kategoriami ALDI. – Szczególne zainteresowanie ofertą zabawkową widzimy właśnie w okresie przedświątecznym – w tym czasie odnotowujemy średnio trzykrotny wzrost sprzedaży tego typu produktów w porównaniu do średniej całego roku. Stąd też w odpowiedzi na potrzeby klientów zaczynamy sprzedaż zabawek odpowiednio wcześnie, dbając o to, by co roku nasi klienci mogli znaleźć u nas to COŚ wyjątkowego dla swoich pociech – podkreśla.

Fot. ALDI
Fot. ALDI
Fot. ALDI

Drewniane zabawki PLAYLAND posiadają m.in. Certyfikat FSC, który potwierdza, że zostały wykonane z surowców pochodzących z odpowiedzialnych źródeł, z ograniczeniem wykorzystania środków chemicznych, w tym pestycydów i nawozów sztucznych. Są również zaprojektowane zgodnie z metodą pedagogiczną Montessori. Pobudzają kreatywność, wspierają rozwijanie zdolności manualnych, poznawczych i motorycznych, a nawet społecznych i emocjonalnych. Zachęcają dziecko do samodzielnej nauki i eksploracji otoczenia.

Do ALDI powinni się wybrać również wszyscy miłośnicy klocków LEGO. W przedświątecznej ofercie sieci znajdą oni rożnego rodzaju zestawy tych słynnych zabawek z Danii. Do wyboru są zarówno klocki dla młodszych dzieci firmowane marką DUPLO, jak i zestawy dla nieco starszych konstruktorów. Duże opakowanie klocków kupimy już za 69,99 zł, a małe za 34,99 zł. Dla fanów Disneya nie lada gratką będą też specjalne zestawy na licencji, które pozwolą dzieciom przenieść się podczas zabawy do Krainy Lodu czy świata Gwiezdnych Wojen.

ALDI
ALDI w Polsce posiada 228 sklepów i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu. ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Marka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Źródło:

ALDI