Klienci Lidl Polska zakręcą Karuzelą Okazji o miesiąc dłużej

Polacy pokochali wykręcanie superrabatów w ramach Karuzeli Okazji w aplikacji Lidl Plus. W związku z dużym zainteresowaniem akcją, sieć przedłuża ją o kolejny miesiąc. Do 29 lipca br. użytkownicy aplikacji Lidl Plus będą dalej korzystać z dodatkowych zniżek przy okazji zakupów – wystarczy, że zakręcą karuzelą i zeskanują kupon.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Karuzela Okazji LIDL

Lidl Plus to jedna z pięciu najpopularniejszych aplikacji zakupowych w Polsce – wynika z danych Spicy Mobile za marzec 2023 r. Program, pobrany do tej pory ponad 50 mln razy, zapewnia klientom Lidl Polska liczne korzyści. Są to m.in. dodatkowe promocje, w tym uruchomiona w czerwcu br. – w  ramach Lidlowego Programu Oszczędnościowego – Karuzela Okazji.

Mechanizm akcji jest prosty: po zeskanowaniu aplikacji Lidl Plus w trakcie zakupów, klienci otrzymają dostęp do dodatkowych superrabatów. Wystarczy zakręcić karuzelą i zgarnąć kupon odpowiedni dla danego progu. Na klientów czekają produkty w cenie promocyjnej, a także kupony rabatowe na kolejne zakupy.

———

———

W związku z dużym zainteresowaniem akcji, sieć podjęła decyzję o jej przedłużeniu do 29 lipca br.

Szczegóły oraz regulamin akcji „Karuzela Okazji z Lidl Plus”
– w tym informacje o artykułach wyłączonych z promocji – znajdują się na stronie https://www.lidl.pl/c/karuzela-okazji/s10022537 oraz w aplikacji Lidl Plus.

Fot. LIDL Polska
Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 12 000 sklepów Lidl, a w Polsce około 800.

Źródło:

Lidl Polska