K-beauty, czyli koreańska pielęgnacja. Tajniki poznasz w nowym e-booku Hebe!

Zainteresowanie pielęgnacją K-beauty stale rośnie, a oferta koreańskich kosmetyków i zabiegów pielęgnacyjnych z roku na rok powiększa się. W związku z rosnącym zaangażowaniem odbiorców, nowy e-book Hebe jest poświęcony właśnie temu tematowi. Znajdziemy w nim najcenniejsze informacje, porady i przykłady produktów obecnych na półkach Hebe, które pomogą w usystematyzowaniu wiedzy na temat K-beauty i skomponowaniu własnego rytuału pielęgnacyjnego.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Hasło „koreańska pielęgnacja” znamy prawie wszyscy. W ciągu ostatnich lat ten kosmetyczny trend został uznany za jeden z najlepszych sposobów na zdrową i piękną skórę. Koreanki, które znane są z nieskazitelnej, bardzo jasnej i pięknie rozświetlonej skóry stały się uosobieniem ideału piękna. Nowy e-book zdradza ich sekrety, które pozwolą każdemu z nas uzyskać wymarzony efekt „glass skin”. Wielowiekowa tradycja zdrowego stylu życia, a także innowacje stale wprowadzane do rytuału pielęgnacyjnego Koreanek sprawiają, że formuła K-beauty jest niezwykle skuteczna i pożądana na całym świecie.
Koreańskie marki kosmetyczne są jednymi z najbardziej zaawansowanych na naszym globie. Posiadają własne laboratoria, w których wykwalifikowany personel pracuje nad kolejnymi nowościami i poszukiwaniem nowych rozwiązań, składników i sposobów aplikacji produktów. Dzięki temu, końcowe produkty zdecydowanie wyprzedzają konkurencję z zachodu. Marki Cliv, Mediheal, Soqu, PureHeals to dobrze znane koreańskie marki, które wspólnie z Hebe tworzą segment K-beauty, czyli koreańskiej pielęgnacji na polskim rynku. Cel zawsze jest ten sam – zdrowo i młodo wyglądająca skóra, pełna naturalnego rozświetlenia i przede wszystkim odpowiednio nawilżona.
Marka Hebe kocha K-beauty, a to oznacza, że nie mogła przejść obojętnie obok tego tematu i przygotowała we współpracy z ekspertami poradnik dla osób, które nie miały jeszcze styczności z koreańską pielęgnacją i chcą od podstaw poznać jej tajniki. E-book powstał we współpracy z Katarzyną Zwolińską, czyli jedną z topowych influencerek urodowych, mistrzynią makijażu znaną jako KatOsu. Nie obyło się także bez pomocy prowadzącej kanał na YouTube Pierogi z Kimchi – Wiolety Błazuckiej, która na stałe mieszka w Korei Południowej i podzieliła się życiem w tym kraju „od kuchni”. W dzieło zaangażowana jest również Anna Wiśniewska – farmaceutka, chemik kosmetyczny i szkoleniowiec, która edukuje w dziedzinie pielęgnacji i wie o niej wszystko (i to od pierwiastkowej strony)!
Koreańska pielęgnacja na dobre zadomowiła się już na europejskim rynku i ma swoich wiernych fanów, ale aby nie dawać im powodu do nudy, dba o nieustanne, pozytywne zaskoczenia. W e-booku Hebe znajdziemy informacje o nowinkach kosmetycznych z serii K-beauty oraz cenne rady dotyczące składników i kosmetyków, na które warto zwrócić uwagę w najbliższym sezonie.
Należy pamiętać, że koreańska pielęgnacja to nie tylko innowacyjne produkty i zabiegi kosmetyczne – to przede wszystkim wielopoziomowa forma troski o kondycję skóry, która opiera się na ogólnym, zdrowym stylu życia i holistycznym podejściu. Z nowego e-booka dowiemy się także m.in. co jeść, aby zachować młody i zdrowy wygląd skóry, poznamy sekret słynnych kiszonek kimchi, a także zgłębimy wiedzę, jak (i czym) wykonać podstawowy masaż twarzy. Sprawdzimy też jakich produktów na co dzień używają znani i lubiani influencerzy w swoich rytuałach pielęgnacyjnych w stylu K-beauty.

Podstawą koreańskiej pielęgnacji jest wieloetapowa, a przede wszystkim systematyczna pielęgnacja skóry, połączona ze zdrowym trybem życia. Nowy e-book Hebe to świetny przewodnik wprowadzający w świat K-beauty. Wszystkie niezbędne i cenne rady zebrane w jednym miejscu przez ekspertów Hebe, które pomogą w zrozumieniu i stworzeniu własnych rytuałów.
E- book jest już dostępny na stronie: hebe.pl/k-beauty/

HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja