23 września paryski Place de l’Opéra stał się centrum siostrzeństwa i celebrowania poczucia własnej wartości dzięki 7. Edycji wydarzenia Le Défilé L’Oréal Paris. Po raz drugi na pokazie pojawił się polski akcent. W 2019r. uczestniczyła w nim Joanna Horodyńska, a w tym roku na wybiegu mogliśmy zobaczyć Julię Wieniawę-Narkiewicz – polską ambasadorkę marki L’Oréal Paris.
„To było niezapomniane przeżycie! Bycie częścią Le Défilé i reprezentowanie polskiej rodziny L’Oréal Paris to dla mnie ogromny zaszczyt. Jestem niezmiernie wdzięczna, że mogłam iść na wybiegu obok ikon takich jak Kendall Jenner, Eva Longoria czy Cara Delevingne. Cieszę się, że mogłam wnieść swoją cegiełkę do tego wspaniałego święta mody i kobiecej wspólnoty.” – podsumowuje po pokazie Julia Wieniawa-Narkiewicz.
Aga Wilk – oficjalna makijażystka marki L’Oreal Paris zadbała o perfekcyjny makijaż Julii, sięgając po topowe produkty: podkład True Match Nude, korektory: More Than Concealer & True Match Radiant Serum Concealer oraz puder True Match. Multifunkcyjny rozświetlacz w płynie Glotion posłużył za bazę, rozświetlacz, bronzer oraz cienie, natomiast na rzęsy zostały podkreślone Panoramą. Makijaż twarzy dopełnił bronzer Sunrise in Paradise, a brwi zyskały perfekcyjny kształt dzięki kredce Skinny Definer w odcieniu Light Brunette oraz żelowi Brow Lamination. W makijażu ust Aga postawiła na konturówkę Bois de Rose, róż w kremie Lumi Blush oraz błyszczyk Brilliant Signature, tworząc idealne wykończenie.
L’Oréal Paris, w ramach współpracy z Paris Fashion Week, wspiera wielu młodych projektantów, ubierając w ich kreacje ambasadorki marki oraz zapewniając zespoły ekspertów od urody do stylizacji włosów i makijażu podczas Fashion Weeku. O perfekcyjne looki na tegorocznym Le Defille zadbali globalna dyrektorka ds. makijażu L’Oréal Paris, Val Garland, oraz międzynarodowy artysta i ekspert fryzjerstwa L’Oréal Paris, Stéphane Lancien, którzy wraz ze swoim utalentowanym zespołem stworzyli niezwykłe stylizacje, wykorzystując swoje kreatywne umiejętności do opracowania inspiracji w zakresie urody i fryzur na ten sezon.
Tegoroczny pokaz otworzyła francuska modelka Cindy Bruna w specjalnie zaprojektowanej kreacji od Mugler, a finał należał do Kendall Jenner, która również zaprezentowała projekt tej marki. Na wybiegu Le Défilé zobaczyliśmy także międzynarodowe ambasadorki L’Oréal Paris, takie jak Alia Bhatt, Marie Bochet, Cindy Bruna, Camila Cabello, Viola Davis, Cara Delevign, Jane Fonda, Luma Grothe, Kendall Jenner, Liya Kebede, Aja Naomi King, Eva Longoria, Andie MacDowell, Aishwarya Rai, Bebe Vio and Yseult. Dołączyły do nich inne inspirujące kobiety, ambasadorki z różnych krajów oraz influencerki, a każda z nich pojawiła się na Place de l’Opéra, reprezentując rodzinę L’Oréal Paris i tworząc wspólny manifest feminizmu i siostrzeństwa.
Marka zadbała o to, by wydarzenie było dostępne dla każdego – zarówno na miejscu, po wcześniejszej rejestracji, jak i online. Transmisje na żywo były dostępne na Instagramie, YouTube, stronach marki oraz na Robloxie, co pozwoliło uczestnikom z całego świata dołączyć do wydarzenia z dowolnego zakątka świata. W Paryżu zebrało się 3300 gości, 32 ambasadorek marki oraz 60 wizażystów i stylistów fryzur. Pokaz składał się z 6 aktów, z których każdy ukazywał inny wymiar piękna, transmitowany na żywo w ponad 20 krajach.
Celebrowanie siły kobiet z Le Défilé przeniosło się także do Polski, gdzie zaproszeni goście wspólnie oglądali transmisję z wydarzenia. Wśród obecnych gwiazd znalazły się między innymi Kasia Sokołowska, Kasia Warnke, Magda Mielcarz i Bogna Sworowska, a także 400 influencerów i dziennikarzy. Transmisje uświetnił DJset wykonany przez Panią Ekscelencje.