Jesienna edycja kultowego SEPHORA TREND REPORT już od 28 września w Westfield Arkadia

Sephora Trend Report to 3 dni wypełnione warsztatami i masterclass z ekspertami piękna, możliwości testowania i odkrywania nowości kosmetycznych sezonu, a także spotkań z wyjątkowymi gośćmi zaproszonymi przez organizatora – sieć perfumerii Sephora. Wydarzenie organizowane dwa razy do roku, w swojej jesiennej odsłonie rusza od 28 września i potrwa do 30 września w warszawskiej Westfield Arkadia. Wszystkie atrakcje dostępne są bezpłatnie. Sprawdź co dokładnie czeka na odwiedzających!
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
SEPHORA TREND REPORT
Sephora Trend Report to prawdziwa gratka dla miłośniczek i miłośników świata beauty. 3 dni wydarzenia pełne są atrakcji, z których skorzystać można bezpłatnie w specjalnie zaprojektowanej przez Sephora i jej partnerów przestrzeni.

 

Bezpłatne, indywidulane spotkania z ekspertami kultowych marek

Pod okiem ekspertów ds. pielęgnacji marek: BeliefCliniqueDermalogicaDrunk ElephantErborianFreshPhlovForeoThe OrdinaryThe Inkey List skorzystasz z indywidulanej, spersonalizowanej porady, a także odkryjesz nowości sezonu jesień 2023 każdej marki. Kochasz trendy w makijażu? Oddaj się w ręce najlepszych makijażystów marek: Charlotte Tilbury, Estee Lauder, Hourglass, Lancome, Makeup by Mario, Rare Beauty, Tarte lub YSL i wejdź pełna/pełen jesiennych inspiracji w nowy sezon! Na 45-minutowe konsultacje obowiązują zapisy. Wybierz swoją ukochaną markę i umów się już dziś telefonicznie. Liczba miejsc jest ograniczona.

Masterclass z inspirującymi makijażystkami i ekspertkami

Sephora Trend Report to również okazja do spotkania wyjątkowych ekspertów i osobowości, które wielu z nas ceni i obserwuje m.in. w social mediach. Podczas 3 dni wydarzenia udział można wziąć w 6 pełnych wiedzy i beauty trendów masterclass prowadzonych przez: Martę Siembab (@marta.senselier) – senselierkę wraz z Izą Wojciechowską (@fog_in_the_garden), Ewelinę Krasoń (@ewelinakrason), Izę Zabielską (@izabela_zabielska), Weronikę Białek (@veronikabialek), Martynę Grzenkowicz (@peachee.me) oraz Lilę Grochowską (@lila.grochowska). Na tę cześć wydarzenia również obowiązują zapisy.

Bezpłatne, ekspresowe konsultacje bez zapisów

Jeśli nie zdążysz zapisać się na indywidulane spotkania lub masterclass, koniecznie odwiedź liczne wyjątkowe strefy z usługami, w których bez umawiania, przetestować można będzie najgorętsze nowości sezonu:
  • FragranceLabSkincareLab oraz HairLab, współtworzone z markami takimi jak: BurberryGucciJean Paul GaultierTom FordCliniqueDermalogicaDrunk ElephantErborianFreshPhlovAvedaRedkenKerastaseLoreal Proffesional oraz Dyson.
  • Strefa MakeupLab Sephora Collection, w której makijażyści z perfumerii Sephora serwować będą trzy looki w jesiennych trendach: Grunge Meets Glam – pełen mrocznej elegancji, stawiający na promienną cerę Glowy Make Up lub Statement Lips, w którym królują odważne usta.

Wszystkie ekspresowe usługi nie wymagają zapisów. Aby umówić się na konsultacje z ekspertami marek lub masterclass, zadzwoń na infolinię Sephora: 327 253 908 (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00).

Sephora
Sephora to najbardziej uwielbiana społeczność piękna na świecie, oferująca swoim klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz innowacyjne marki kosmetyczne, zachęcająca do kreatywności i śmiałego wyrażania siebie. Od swojego debiutu, ponad 50 lat temu, Sephora jest liderem światowej, wielokanałowej sprzedaży dóbr luksusowych, który inspiruje klientów do zgłębiania wszechświata zdrowia i urody – za sprawą nieustannie ewoluującego portfolio starannie wyselekcjonowanych marek partnerskich – od klasycznych marek selektywnych, po ekskluzywne marki niezależne, a także uznaną markę Sephora Collection. W ramach grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton – światowego lidera dóbr luksusowych – Sephora wraz z właściwymi jej: perfekcją, innowacyjnością i duchem przedsiębiorczości – jest prawdziwym pionierem wielokanałowej sprzedaży produktów beauty w 35 krajach.

Źródło:

Sephora