Jesień z FRoSTĄ – jak marka chce stać się pierwszym wyborem na obiad

FRoSTA, lider na polskim rynku ryb mrożonych, prezentuje bogatą ofertę pełnowartościowych produktów spożywczych na sezon jesienno-zimowy. Poprzez wprowadzenie nowych warzyw mrożonych FRoSTA chce odpowiedzieć na odwieczne pytanie konsumentów: „Co na obiad?”. Premiera nowych produktów miała miejsce w pierwszej części października.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Jesień z FRoSTĄ – jak marka chce stać się pierwszym wyborem na obiad

Mając świadomość trudności, z jakimi Polacy borykają się w codziennym planowaniu posiłków, FRoSTA postanowiła przyjrzeć się temu problemowi bliżej. W wyniku przeprowadzonych badań zidentyfikowano pytanie, które wielu z nas regularnie sobie zadaje: „Co zrobić na obiad?”. FRoSTA nie tylko znalazła odpowiedź, ale również postanowiła rozwiać wszelkie wątpliwości, wprowadzając do sklepów 15 nowych warzyw mrożonych na patelnię lub do piekarnika.

– Zaczęliśmy od przeprowadzenia badań, które ujawniły główny problem konsumentów – pytanie „Co na obiad?”. Na bazie zebranych danych stworzyliśmy różnorodne koncepcje produktów oraz opracowaliśmy kompleksową kampanię marketingową. W procesie rozwoju produktów skupiliśmy się na ścisłej analizie konkurencji. Jednym z unikatowych elementów naszej oferty są przepisy, które umieściliśmy na opakowaniach produktów – mówi Aleksandra Wysocka, Dyrektor ds. Marketingu FRoSTY na Polskę i kraje CEE.

Wszystkie opakowania nowych produktów zawierają łatwe i szybkie do zrealizowania przepisy, które pokazują, jak w prosty sposób włączyć warzywa do diety. Dodatkowo pomagają w przygotowaniu smacznych i pełnowartościowych posiłków, które zaspokoją nawet najbardziej wyrafinowane podniebienia.

– Ostatni kwartał przyniósł nam wiele pozytywnych zmian. Poszerzyliśmy ofertę warzyw mrożonych, tym samym wzmacniając naszą obecność w tym segmencie rynku. Wprowadziliśmy nowe rodzaje warzyw mrożonych na patelnię, do piekarnika oraz gotowe pomysły na lekkie posiłki w formie vege bowlów. To krok w kierunku jeszcze bardziej zróżnicowanej oferty produktowej. Z dumą spełniamy oczekiwania naszych klientów, prezentując im coraz bardziej różnorodne i wartościowe propozycje żywieniowe – dodaje Paweł Wojciechowski, Dyrektor Handlowy na Polskę i Europę Centralną FRoSTY.

Dlaczego jednak warzywa mrożone są tak wartościowe? Odpowiedź tkwi w samym procesie produkcji. Mrożenie jest jedną z najskuteczniejszych metod konserwacji żywności. W odróżnieniu od długotrwałego przechowywania świeżych warzyw, które może prowadzić do utraty cennych składników, mrożenie pozwala na zachowanie wartości odżywczych i witamin na długi czas.

FRoSTA
FRoSTA to marka, która od 1998 roku wyróżnia się na rynku mrożonej żywności. Najważniejszym elementem marki jest filozofia 100% naturalnego smaku! Produkty FRoSTY nie zawierają dodatków do żywności – substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku, barwników ani aromatów. FRoSTA w swoich daniach używa świeżych ziół, prawdziwego masła czy świeżej śmietany – stąd właśnie bierze się naturalny, domowy smak jej dań. FRoSTA. Smaczna i prosta.

Źródło:

FRoSTA