InPost gościł dzieci na planie filmu „Akademia Pana Kleksa”

Na początku września podopieczni Domu Dziecka i Ośrodka Opiekuńczego w Pleszewie na zaproszenie InPost odwiedzili plan filmu „Akademia Pana Kleksa”. Jako pierwsi spoza ekipy mogli podejrzeć aktorów przy pracy.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Większość uczniów pragnęłaby, aby 1 września przyszedł jak najpóźniej. Wszystko dlatego, że z tą datą kończą się wakacje, a rozpoczyna rok szkolny. Dla podopiecznych Domu Dziecka i Ośrodka Opiekuńczego w Pleszewie w tym roku ten dzień stał się o wiele bardziej radosny i kolorowy przedłużając wakacje. Wszystko za sprawą niespodzianki, jaką sprawiła im firma InPost. Właśnie tego dnia grupa podopiecznych ośrodka pojawiła się na planie adaptacji „Akademii Pana Kleksa” w reżyserii Macieja Kawulskiego. W trakcie spotkania z filmowym „Panem Kleksem”, w którego rolę wcielił się jeden z najlepszych polskich aktorów ostatnich lat- Tomasz Kot uczestnicy mogli porozmawiać o specyfice pracy aktora, a także niczym prawdziwi abiturienci ,,Akademii Pana Kleksa” zjeść ze swoim Profesorem sztandarowy posiłek szkoły- czyli lody. Aby każdy z gości poczuł się pełnoprawnym uczniem tej niezwykłej placówki, w profesjonalnym make-up busie zyskał nieodłączne elementy każdego członka tej niezwykłej akademii, mowa oczywiście o piegach i charakterystycznym dla głównego bohatera wąsie.

– W InPost doskonale wiemy, jak ważne w życiu i biznesie jest nieszablonowe myślenie o rzeczach pozornie zwykłych. Jan Brzechwa doskonale ukazał to w swojej książce „Akademia Pana Kleksa”. Po wizycie na planie wiem, że także idealnie się to udało również reżyserowi Akademii Pana Kleksa-Maciejowi Kawulskiemu. Ekranizacja pokazuje, jak ważne są tak elementarne wartości, jak dobro, uczciwość, przyjaźń, niesienie pomocy drugiemu człowiekowi oraz odpowiedzialna edukacja. Zarówno wspieranie drugiego człowieka oraz wysoka jakość edukacji są nam niezwykle bliskie i stanowią elementarne filary naszej działalności. Są one także ujęte w naszej strategii zrównoważonego rozwoju, którą skutecznie realizujemy, mówi Anna Heimberger, Dyrektor marketingu InPost Polska.

Historia nietuzinkowego profesora wraca na ekrany kin po 40 latach. Po świecie pełnym wyobraźni i niesamowitych przygód głównymi przewodnikami będą Ambroży Kleks (Tomasz Kot) oraz Ada Niezgódka (Antonina Litwiniak). Efekt finalny prac filmu, którego partnerem jest InPost widzowie będą mogli zobaczyć w 2023 roku.

Fot. Anna Wloch
Fot. Anna Wloch
InPost
InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Jej pierwsze automaty paczkowe (Paczkomat®) oznaczone żółto-czarnym logo pojawiły się  w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się charakterystycznym elementem polskich miast. Dziś oparta o te urządzenia jest największą i najwygodniejszą automatyczną siecią odbioru i nadawania przesyłek w Europie – to łącznie ponad 22 tysięcy nowoczesnych urządzeń, z czego już niemal 18 tysięcy w Polsce. InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 40 000 e- sprzedawców. Tylko w roku 2021 firma w ramach usług kurierskich i w automatach paczkowych obsłużyła 517,6 milionów przesyłek. Od samego początku ambicją Rafała Brzoski było wyjście daleko poza granice kraju i stworzenie największego sukcesu biznesowego Polski na arenie europejskiej. Usługi InPost są dziś dostępne także dla klientów w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpani, Portugali i krajach Beneluxu. W lipcu 2021 roku InPost przejął za 513 mln euro francuskiego potentata logistycznego Mondial Relay, co było największą polską prywatną inwestycją zagraniczną. Wejście firmy w 2021 roku na giełdę EURONEXT-Amsterdam było największym debiutem europejskiej spółki technologicznej w historii kontynentu. Urządzenia Paczkomat® InPost zapewniają konsumentom tańszą, elastyczną, wygodną, przyjazną dla środowiska i bezdotykową opcję dostawy. Dzięki temu InPost tworzy najbardziej ekologiczne rozwiązanie logistyczne dla handlu elektronicznego – dostarczenie do Paczkomatu redukuje emisję CO2 o dwie trzecie w porównaniu z dostawami kurierskimi na obszarach miejskich i aż o 90% na obszarach wiejskich. Ponadto pozwala na zmniejszenie zatorów komunikacyjnych, a także zapewnienie wygodniejszego rozwiązania w zakresie dostarczania paczek konsumentom w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i bez konieczności oczekiwania na przesyłkę w domu. Aplikacja mobilna InPost „InPost Mobile” to jedna z najpopularniejszych aplikacji w Polsce.

Źródło:

InPost