INTERAKTYWNA SOWA (numer katalogowy HJN58) ma wbudowane ponad dziewięćdziesiąt edukacyjnych piosenek i różnorodnych melodyjek. Sowa to mądra głowa, więc nauczy Twoje dziecko m.in. cyferek, literek, dni tygodnia, nazw miesięcy, czy opisów pogody. Sowa jest jedyną interaktywną zabawką tego typu, która uczy mówienia o emocjach i podpowiada, jak sobie z nimi radzić „Czasami jestem smutna i nie wiem dlaczego. Ale wystarczy, że komuś o tym powiem i od razu jest mi lepiej”. Ucząc kolorów, wyświetla je na swoich wielkich, sowich oczach, które migoczą w rytm wszystkich odpowiedzi. Podświetlany dzióbek, sprawia wrażenie jakby się ruszał, gdy Sowa zaprasza dziecko do wspólnej zabawy! Wystarczy nacisnąć jeden z przycisków na jej brzuszku lub pobujać ją za skrzydełko, by zacząć wspólną zabawę. Sowa zachęca, by tańczyć i kołysać się na boki razem z nią! Dzięki zabawce z linii Linkimals dzieckomoże rozwijać swoją koordynację ruchową poprzez naśladowanie postaci. Jednak prawdziwa zabawa zaczyna się, gdy kilka zabawek jest razem — wtedy zwierzęta reagują na siebie nawzajem, śpiewają piosenki, odpowiadają sobie na pytania i świecą kolorowymi światełkami. W ten sposób dziecko uczy się poprzez zabawę i rozwija swoje umiejętności społeczne, a także nawiązuje przyjaźnie z rówieśnikami. Pokazanie dziecku, że wspólna zabawa jest radosna i pełna korzyści, jest ważne dla jego rozwoju.
INTERAKTYWNY WIELORYB (numer katalogowy HJR69), dzięki swojej kolorowej klawiaturze, sprawi, że dziecko rozpocznie naukę cyferek, która stanie się prawdziwą przyjemnością. Naciskając poszczególne przyciski od 1 do 20, pozna nazwy liczb, a utrwalać je będzie w rytmie wesołych piosenek. Aby maluch miał jeszcze lepszą zabawę, może zagrać w edukacyjną grę — poszukiwanie konkretnych numerów na grzbiecie wieloryba. Reagując na polecenie np. „Naciśnij cyfrę przed cyfrą 5” maluszek ćwiczy umiejętność logicznego myślenia, uczy się poprzez zabawę, a sama nauka cyferek miło mu się kojarzy Gdy uda mu się poprawnie wykonać zadanie, zostaje nagrodzony przez Wieloryba pochwałą, co zachęca je do dalszej zabawy. Każda zabawka z rodziny Linkimals posiada indywidualne funkcje i w rytmie wesołej zabawy wspomaga rozwój dziecka i zdobywanie nowych umiejętności. Ale najlepsza zabawa zaczyna się wtedy, kiedy zwierzątka są wszystkie razem i mogą wspólnie śpiewać ulubioną piosenkę „Jak się masz? Czy pobawić się chcesz?” lub razem z dzieckiem liczyć, uczyć się kolorów czy alfabetu. Zwierzątka reagują na siebie, odpowiadając sobie nawzajem na pytania. Z taką paczką przyjaciół zawsze będzie wesoło!