Historia mydłem pielęgnowana

CHOĆ Z NAZWY JEST POWSZECHNE, TO ZE WZGLĘDU NA WŁAŚCIWOŚCI MOŻEMY UZNAĆ JE ZA PRODUKT ABSOLTUTNIE KULTOWY I WYJĄTKOWY. W RAMACH UROCZYSTEGO ŚWIĘTOWANIA 75-LECIA ISTNIENIA BARWA COSMETICS, FIRMA WPROWADZA LIMITOWANE MYDŁO POWSZECHNE®.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
BARWA Mydło_powszechne_Jubileusz_

Limitowane Mydło Powszechne® jest uosobieniem motta „Piękni w różnorodności”, które w pełni opisuje nie tylko historię firmy, ale również bliskie jej wartości. Jego motywem przewodnim jest obecna w logo marki papuga – symbol różnorodności, ekspresji i kreatywności, a także otwartości na różnorodność kultur, stylów i potrzeb klientów, którzy od pokoleń wierni są wartościom i produktom BARWA COMSETICS. Marka pragnie w ten sposób wyrazić wdzięczność i uhonorować dotychczasowe osiągnięcia. Mydło powszechne®, jak każdy kosmetyk w portfolio marki, wyróżnia się właściwościami pielęgnacyjnymi (i nie tylko!).

ODKRYJ AŻ 12 KORZYŚCI MYDŁA POWSZECHNEGO®:

7,49 zł/200 g

———

———

  1. To idealny kosmetyk dla osób z wrażliwą skórą.

  2. Do mycia zarówno ciała, jak i włosów.

  3. Idealne do przemywania ran.

  4. Dzięki zawartej w nim glicerynie nawilża, pozostawiając ją gładką i miękką.

  5. Przebadane dermatologicznie.

  6. To także naturalny środek piorący, który zadba o świeżość i czystość odzieży.

  7. Sprawdza się do prania ubrań alergików.

  8. Łagodzi ukąszenia owadów.

  9. Jest delikatne zarówno dla tkanin naturalnych, jak i syntetycznych.

  10. Ułatwia mycie pędzli i innych przyborów kosmetycznych.

  11. Impregnuje skórzane powierzchnie.

  12. Pomaga zabezpieczyć rośliny przed mszycami.

BARWA Cosmetics
BARWA Cosmetics to polska marka, która bazuje na zbawiennym działaniu natury i w swoich produktach wykorzystuje ekstrakty i zioła w odpowiednio dobranych proporcjach oraz inne produkty naturalne, z uwzględnieniem potrzeb klientów. Ich różnorodność i przystępna cena sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie.
BARWA Cosmetics logo

Źródło:

Platinium Cast Agencja PR