Hebe z sześcioma nagrodami w plebiscycie Drogeria Roku 2023

Drogeria Roku to plebiscyt, który od 14. edycji wyłania najlepsze sieci działające w segmencie drogeryjnym. W tegorocznej edycji Hebe otrzymało wyróżnienia aż w sześciu kategoriach.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Drogeria Roku 2023

Plebiscyt Drogeria Roku to unikalny, biznesowy projekt, w którym wyłaniane są najlepsze sieci działające w segmencie drogeryjnym. Tegoroczna edycja została przeprowadzona w zupełnie nowej odsłonie, wynik jest efektem konsumenckiego badania, które na zlecenie Wiadomości Kosmetycznych przeprowadziła firma badawcza Mobile Institute na panelu 1000 respondentów.

Marka Hebe została najwyżej oceniona przez konsumentów w kategorii ,,Sieci drogeryjne i perfumeryjne”, badani oceniali następujące parametry: ,,Drogeria, w której najczęściej kupuję kosmetyki”, ,,Najszybsze podążanie za trendami i wprowadzanie nowości”, ,,Wygoda i łatwość robienia zakupów” oraz ,,Estetyka i wystrój drogerii”. Ponadto, Hebe uzyskało największą średnią ocen we wszystkich kategoriach, otrzymując tym samym ,,Grand Prix” w kategorii ,,Sieci drogeryjne i perfumeryjne”. Ponadto, sklep internetowy hebe.pl uzyskał najwyższe oceny w kategorii ,,E-drogerie” za najlepszą komunikację zwrotną oraz najwygodniejsze formy kontaktu z obsługą e-sklepu. Statuetki zostały wręczone 19 października br. podczas 11. Forum Branży Kosmetycznej w hotelu MCC Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą. Markę Hebe reprezentowali: Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu, Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny, Izabela Bakalarska, starszy kupiec oraz Magdalena Zwierzchowska, manager e-Commerce.

„Jesteśmy dumni z uzyskania aż sześciu nagród w plebiscycie Drogeria Roku 2023. Jest to wyróżnienie, które ma ogromne znaczenie dla branży kosmetycznej. Ten sukces to zasługa naszych niezawodnych pracowników, którzy każdego dnia współtworzą Hebe. Dziękujemy wszystkim za wsparcie i zaufanie.”
 – powiedział Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny.

Jak piszą Wiadomości Kosmetyczne: ,,(…) w tak szybko zmieniającej się rzeczywistości, przy coraz mocniejszej pozycji kanału e-commerce w kategoriach Zdrowie i Uroda oraz biorąc pod uwagę przechodzenie klientów pomiędzy różnymi kanałami sprzedaży brakowało takiego badania na rynku. Zapytaliśmy więc konsumentów o to, gdzie najczęściej kupują kosmetyki, czym przede wszystkim kierują się, wybierając miejsca sprzedaży kosmetyków, co ich zachęca, a co zniechęca do zakupów w sklepach stacjonarnych i w internecie, gdzie – poza drogeriami – kupują kosmetyki, jak często przechodzą pomiędzy kanałami online i offline, a także, ile wydają na kosmetyki, jakie produkty kupują najczęściej i dlaczego.”

Laureatom przysługuje prawo do posługiwania się logotypem Drogerii Roku i wykorzystywania go we wszystkich działaniach marketingowych skierowanych do konsumentów. Logotyp znajdzie również swoje miejsce w komunikacji marki Hebe.
HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja