Hebe z Gwiazdą Jakości Obsługi 2022

Polscy konsumenci po raz piętnasty wytypowali najbardziej przyjazne firmy. W elitarnym gronie laureatów godła Gwiazda Jakości Obsługi znalazła się sieć drogerii Hebe. O przyznaniu tej zaszczytnej nagrody decyduje szeroka analiza poziomu zadowolenia klientów, mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa, a także porównanie wskaźników na tle branży i konkurencji.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Każdego roku Polski Program Jakości Obsługi we współpracy z ekspertami z SecretClient®, na stronie internetowej jakoscobslugi.pl przeprowadza badanie satysfakcji konsumentów. Znak Gwiazdy Jakości Obsługi rozpoznawany przez aż 10 milionów klientów w Polsce to synonim usług i towarów odznaczających się dobrą jakością oraz wypracowania nadzwyczajnych efektów na tle innych podmiotów.

Jak wynika z przeprowadzonych badań, tytuł ten to ważna informacja zarówno dla klientów, jak i oferentów. W oparciu o zadowolenie odbiorców z jakości świadczonych usług, terminowość i czas obsługi, fachowość personelu, dostępność asortymentu i jego ceny, a także stopień polecenia danej marki, niniejsze wyróżnienie otrzymała sieć drogerii Hebe, a tym samym osiągnęła ponadprzeciętny wskaźnik jakości obsługi.

Badanie jakości obsługi rozpoczyna się sondażem, który trwa przez cały rok. Sondaż wspierany jest dodatkowym badaniem ankietowym metodą CAWI przeprowadzanym na reprezentatywnej grupie respondentów. Każdego dnia konsumenci dzielą się swoimi opiniami na portalu jakoscobslugi.pl, który na bieżąco aktualizuje wskaźniki jakości obsługi. Analizie podlega ponad 40 000 firm z niemal 200 branż.

gala_jakosci_obslugi-100.jpg

Fot. HEBE

Na podstawie zebranych w ciągu całego roku ocen wyróżnione zostają firmy, które uzyskały najwyższy poziom satysfakcji konsumentów, czyli najwyższe wskaźniki jakości obsługi. Poza wystawianymi opiniami, badany jest również wskaźnik NPS, który świadczy o stopniu rekomendacji ocenianej firmy rodzinie lub znajomym konsumenta.

Czujemy ogromną wdzięczność za to szczególne wyróżnienie, jakim jest przyznanie godła Gwiazdy Jakości Obsługi. Nie możemy być szczęśliwsi, bo decyzję o jego otrzymaniu, podjęli Ci, dla których powstała marka i nasze usługi – Klienci. Nagroda jest dla nas dowodem, że strategia najwyższych standardów obsługi w sieci Hebe jest realnie obserwowana i odczuwana przez naszych konsumentów.
 – skomentował Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe.

Misją całego programu jest podnoszenie standardów całej branży poprzez zapewnienie przestrzeni komunikacyjnej pomiędzy firmami a potencjalnymi klientami. Obecnie trwa już głosowanie w ramach 16. edycji plebiscytu. Każda opinia ma niezwykłą wartość – dostarcza bowiem informacji o rynku i realnych potrzebach jego uczestników.

Tegoroczne zaszczytne Godło Gwiazdy Jakości Obsługi zostało wręczone laureatom 27 maja 2022 roku, podczas uroczystego wydarzenia w Warszawie. Ceremonia poprowadzona przez Ewę Drzyzgę odbyła się w Business Centre Club w samym sercu stolicy. Specjalnie wytypowany zespół reprezentujący sieć drogerii Hebe pojawił się na gali w celu odebrania wyróżnienia.
HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja