Jak wynika z przeprowadzonych badań, tytuł ten to ważna informacja zarówno dla klientów, jak i oferentów. W oparciu o zadowolenie odbiorców z jakości świadczonych usług, terminowość i czas obsługi, fachowość personelu, dostępność asortymentu i jego ceny, a także stopień polecenia danej marki, niniejsze wyróżnienie otrzymała sieć drogerii Hebe, a tym samym osiągnęła ponadprzeciętny wskaźnik jakości obsługi.
Badanie jakości obsługi rozpoczyna się sondażem, który trwa przez cały rok. Sondaż wspierany jest dodatkowym badaniem ankietowym metodą CAWI przeprowadzanym na reprezentatywnej grupie respondentów. Każdego dnia konsumenci dzielą się swoimi opiniami na portalu jakoscobslugi.pl, który na bieżąco aktualizuje wskaźniki jakości obsługi. Analizie podlega ponad 40 000 firm z niemal 200 branż.
Czujemy ogromną wdzięczność za to szczególne wyróżnienie, jakim jest przyznanie godła Gwiazdy Jakości Obsługi. Nie możemy być szczęśliwsi, bo decyzję o jego otrzymaniu, podjęli Ci, dla których powstała marka i nasze usługi – Klienci. Nagroda jest dla nas dowodem, że strategia najwyższych standardów obsługi w sieci Hebe jest realnie obserwowana i odczuwana przez naszych konsumentów. – skomentował Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe.
Misją całego programu jest podnoszenie standardów całej branży poprzez zapewnienie przestrzeni komunikacyjnej pomiędzy firmami a potencjalnymi klientami. Obecnie trwa już głosowanie w ramach 16. edycji plebiscytu. Każda opinia ma niezwykłą wartość – dostarcza bowiem informacji o rynku i realnych potrzebach jego uczestników.