Hebe po raz kolejny z Gwiazdą Jakości Obsługi

Przez 365 dni w roku, Polski Program Jakości Obsługi monitoruje zadowolenie klientów w całej Polsce. Hebe po raz kolejny znalazło się w gronie laureatów prestiżowego konkursu. Nagroda stanowi potwierdzenie jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją konsumenci.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Hebe z Gwiazdą Jakości Obsługi

Polski Program Jakości Obsługi od 2008 roku realizuje misję podnoszenia poziomu jakości obsługi klienta. Dzięki istnieniu nowoczesnej multiplatformy, od ponad 12 lat konsumenci mogą oceniać ponad 40 000 firm z ponad 200 branż, mając realny wpływ na podnoszenie standardów obsługi. Na podstawie zebranych w ciągu całego roku danych, wyróżnione zostają firmy, które uzyskały najwyższy wskaźnik jakości. Sondaż wspierany jest dodatkowym badaniem ankietowym metodą CAWI przeprowadzanym na reprezentatywnej grupie respondentów, a finaliści konkursu wyłaniani są spośród tych, którzy wyróżnili się na tle średniej wyników w swojej branży.

Organizatorem Polskiego Programu Jakości Obsługi jest grupa VSC, która od 22 lat specjalizuje się w badaniach SecretClient®. Zespół tworzą eksperci i specjaliści współpracujący przy projektach dla największych polskich firm i instytucji. To, co wyróżnia nagrodę Gwiazdy Jakości to skład kapituły konkursu, w który wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce. Jak pokazują Badania Konsumenckie, aż 10 milionów Polaków rozpoznaje ten znak jakości, a 8 na 10 konsumentów mając do wyboru dwie podobne oferty, wybierze markę z nagrodą Gwiazdy Jakości. Wyróżnienie to komunikuje wartości takie jak: solidność, jakość, zaufanie, przyjazność i prestiż. Świadczy nie tylko o satysfakcji klientów, ale jest także ważnym sygnałem dla partnerów biznesowych.

Jesteśmy dumni mając możliwość po raz kolejny podzielić się informacją o wyróżnieniu, które stanowi dowód, że nasze starania są zauważone i docenione przez najważniejszego dla nas odbiorcę – konsumenta. Nagroda to sukces całego zespołu, który każdego dnia dba o satysfakcję naszych klientów. Przyjmujemy ją jako motywację do dalszego rozwoju i doskonalenia naszych usług – skomentował Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe.

Zwieńczeniem całorocznej działalności Programu jest gala rozdania Gwiazd Jakości Obsługi. Podczas tegorocznego wydarzenia, które odbyło się 25 maja w Narodowym Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu, zespół reprezentujący Hebe odebrał nagrodę z rąk Prezesa Polskiego Programu Jakości Obsługi, Pana Mirosława Bartonia.
HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja