Polski Program Jakości Obsługi od 2008 roku realizuje misję podnoszenia poziomu jakości obsługi klienta. Dzięki istnieniu nowoczesnej multiplatformy, od ponad 12 lat konsumenci mogą oceniać ponad 40 000 firm z ponad 200 branż, mając realny wpływ na podnoszenie standardów obsługi. Na podstawie zebranych w ciągu całego roku danych, wyróżnione zostają firmy, które uzyskały najwyższy wskaźnik jakości. Sondaż wspierany jest dodatkowym badaniem ankietowym metodą CAWI przeprowadzanym na reprezentatywnej grupie respondentów, a finaliści konkursu wyłaniani są spośród tych, którzy wyróżnili się na tle średniej wyników w swojej branży.
Organizatorem Polskiego Programu Jakości Obsługi jest grupa VSC, która od 22 lat specjalizuje się w badaniach SecretClient®. Zespół tworzą eksperci i specjaliści współpracujący przy projektach dla największych polskich firm i instytucji. To, co wyróżnia nagrodę Gwiazdy Jakości to skład kapituły konkursu, w który wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce. Jak pokazują Badania Konsumenckie, aż 10 milionów Polaków rozpoznaje ten znak jakości, a 8 na 10 konsumentów mając do wyboru dwie podobne oferty, wybierze markę z nagrodą Gwiazdy Jakości. Wyróżnienie to komunikuje wartości takie jak: solidność, jakość, zaufanie, przyjazność i prestiż. Świadczy nie tylko o satysfakcji klientów, ale jest także ważnym sygnałem dla partnerów biznesowych.
Zwieńczeniem całorocznej działalności Programu jest gala rozdania Gwiazd Jakości Obsługi. Podczas tegorocznego wydarzenia, które odbyło się 25 maja w Narodowym Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu, zespół reprezentujący Hebe odebrał nagrodę z rąk Prezesa Polskiego Programu Jakości Obsługi, Pana Mirosława Bartonia.