Hebe nagrodzone Gwiazdą Jakości Obsługi 2024

Polski Program Jakości Obsługi co roku przeprowadza pogłębione badanie satysfakcji konsumentów, służące do wyłonienia najbardziej przyjaznych klientowi marek. W 2024 roku Hebe ponownie znalazło się w zaszczytnym gronie laureatów. Nagroda stanowi potwierdzenie jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją konsumenci.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Gala Jakosc Obslugi 2024

Program Jakości Obsługi od 2008 roku realizuje misję podniesienia poziomu obsługi klienta w Polsce oraz dostosowania standardów do potrzeb konsumentów XXI wieku. Dzięki istnieniu nowoczesnej multiplatformy konsumenci mogą oceniać ponad 40 000 firm z ponad 200 branż, mając realny wpływ na podnoszenie standardów obsługi.

Fot. Hebe

Organizatorem Polskiego Programu Jakości Obsługi jest grupa VSC, która od 23 lat specjalizuje się w badaniach SecretClient®. To, co wyróżnia nagrodę Gwiazdy Jakości, to skład kapituły konkursu, w który wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce. Jak pokazują Badania Konsumenckie, aż 10 milionów Polaków rozpoznaje ten znak jakości, a 8 na 10 konsumentów mając do wyboru dwie podobne oferty, wybierze markę z nagrodą Gwiazdy Jakości. Wyróżnienie to komunikuje wartości takie jak: solidność, jakość, zaufanie i prestiż. Świadczy nie tylko o satysfakcji klientów, ale jest także ważnym sygnałem dla obecnych i przyszłych partnerów biznesowych.

Fot. Hebe

– „Bardzo cieszymy się, że po raz kolejny zostaliśmy wyróżnieni w Polskim Programie Jakości Obsługi. Satysfakcja klienta jest dla nas kluczowa, a docenienie naszych starań przez konsumentów świadczy o tym, że realizujemy nasze cele. Przyznanie Hebe tej nagrody sprawia, że motywacja ciągłego doskonalenia naszych usług nieustannie wzrasta.” – skomentował Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe.

Zwieńczeniem całorocznej działalności Programu była gala rozdania Gwiazd Jakości Obsługi. Podczas tegorocznego wydarzenia, które odbyło się 23 maja w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu, zespół reprezentujący Hebe odebrał nagrodę z rąk Prezesa Polskiego Programu Jakości Obsługi, Pana Mirosława Bartonia.

HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja