Hebe Drogerią Roku 2022!

Drogeria Roku to plebiscyt, który od 12 lat wyłania najlepsze sieci działające w segmencie drogeryjnym. W tegorocznej edycji sieć drogerii Hebe otrzymała wyróżnienia aż w czterech kategoriach.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Plebiscyt Drogeria Roku to unikalny, biznesowy projekt, w którym wyłaniane są najlepsze sieci działające w segmencie drogeryjnym. Oceny dokonuje jury złożone z menedżerów firm kosmetycznych, a także eksperci z instytucji badawczych, biorąc pod uwagę rozwój sieci, inwestycje, asortyment, działania marketingowe, komunikację z konsumentami, partnerstwo we współpracy i podążanie za trendami.

Sieć Drogerii Hebe wyróżniona została w aż czterech, spośród dziewięciu kategorii w plebiscycie otrzymując tytuły: „Najlepszej sieci drogeryjnej”, „Najlepszej e-drogerii”, „Najciekawszej strategii asortymentowej” i „Najlepszego partnera w biznesie”. Statuetki Drogeria Roku 2022 wręczone zostały 24 maja br. podczas X Forum Branży Kosmetycznej w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie, który odbył się w ramach kongresu Retail Trends 2022.

Niezmiernie cieszymy się z wyróżnienia w tak wielu kategoriach w plebiscycie Drogeria Roku 2022. Dla branży jest to jedno z najważniejszych wydarzeń oceniających i doceniających zaangażowanie firm sektora kosmetycznego. To sukces wszystkich naszych pracowników, współtworzących tak popularny koncept jakim są drogerie Hebe – powiedział António Farinha, dyrektor ds. strategii asortymentu Hebe.

Laureatom przysługuje prawo do posługiwania się logotypem Drogerii Roku i wykorzystywania go we wszystkich działaniach marketingowych skierowanych do konsumentów. Logotyp znajdzie również swoje miejsce w komunikacji marki Hebe. Jak piszą Wiadomości Kosmetyczne „po edycjach online konferencje Forum Branży Kosmetycznej i Kongres Rynku FMCG powróciły w formule stacjonarnej w nowej odsłonie pod parasolową marką Retail Trends. Formuła Retail Trends 2022 zakłada stworzenie otwartej społeczności i miejsca, gdzie branże FMCG oraz kosmetyczna dzielą się doświadczeniami oraz czerpią inspiracje. To także przestrzeń do rozmowy, spotkań i dyskusji między uczestnikami, prelegentami oraz firmami, które biorą udział w wydarzeniu.” Wydarzenie obfitowało w debaty i dyskusje panelowe, dzięki czemu sprzyjało dzieleniu się wiedzą oraz doświadczeniami między ekspertami sektora kosmetycznego.
HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja