Gant zaprasza artystkę Nadię Lee Cohen do kampanii GANT × WRANGLER

Amerykańska marka odzieży sportowej GANT z dumą ogłasza, że do swojej kampanii GANT × Wrangler zaprosiła wszechstronnie utalentowaną brytyjską artystkę Nadię Lee Cohen, powierzając jej wyreżyserowanie, sfotografowanie i udział w roli modelki.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Nadia Lee Cohen, która czerpie inspirację z Ameryki i Wielkiej Brytanii, słynie na całym świecie z nasyconych, surrealistycznych obrazów, które traktują o paradoksalnym konflikcie pomiędzy siłą i delikatnością. W kampanii GANT × Wrangler artystka bawi się estetyką campu, przedstawiając siebie jako gwiazdę rodeo z batem i lasso w dłoni na serii autoportretów i filmów. Wtóruje jej model Momo Ndiaye.

„Dzięki Nadii Lee Cohen, która nakręciła i wyreżyserowała kampanię GANT x Wrangler w formie serii autoportretów, wszystko stało się o wiele bardziej zrozumiałe. Jej pomysł na odzwierciedlenie istoty amerykańskiej kultury, w całej jej chwale i mroku, nie ma sobie równych. Jest jedną z najbardziej ekscytujących artystek naszych czasów i jesteśmy zaszczyceni, że mogliśmy z nią współpracować przy tym projekcie. To urocza osoba, z którą przyjemnie się pracuje” – mówi dyrektor kreatywny GANT, Christopher Bastin.

„Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam być częścią tego niezwykłego projektu GANT i Wrangler. Kolekcja odzwierciedla styl jednej i drugiej marki, a rezultatem współpracy jest niesamowite ujęcie tradycyjnej odzieży w stylu Zachodu. Mój tata nauczył się języka angielskiego, oglądając westerny. Zawsze były w telewizji, gdy byłam dzieckiem. To właśnie te bezkresne, opustoszałe przestrzenie przedstawione w technikolorze i skąpane w słońcu odcienie skóry sprawiły, że pokochałam kino i kowbojską kulturę. Chciałam, by filmy i zdjęcia zachowały tradycyjny charakter hollywoodzkich zdjęć próbnych oraz nieco teatralną nutę w scenografii i pozach” – komentuje Nadia Lee Cohen.

Obejmująca 30 modeli kolekcja, a w niej dżinsy, odzież i akcesoria dla mężczyzn i kobiet, nawiązuje do charakterystycznego spojrzenia na modę ze Wschodniego Wybrzeża i Zachodu. Uwagę przyciągają dżinsy bootcut z naszywkami w uczelnianym stylu, kurtka z kowbojskim haftem i dżinsowa katana z podszewką ze sztucznego futra. Ta limitowana kolekcja będzie dostępna w sklepach GANT i Wrangler na całym świecie od 15 września 2022.

GANT
Założona w 1949 roku firma GANT od ponad 70 lat inspiruje świat swoim kultowym amerykańskim stylem ze Wschodniego Wybrzeża. Na początku swojego istnienia znana była z innowacyjnych koszul, by z czasem stać się pionierską marką odzieży sportowej. GANT nieustannie rozwija swój charakterystyczny styl, zapewniając klientom modne ubrania. Odzież marki GANT można kupić w 650 sklepach na terenie 81 państw na całym świecie.

WRANGLER
Wrangler® to marka w portfolio Kontoor Brands (symbol na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych: KTB), która od ponad 70 lat jest symbolem autentycznego amerykańskiego stylu. Bogate dziedzictwo i historia marki osadzone w zachodniej części Stanów Zjednoczonych sprawiają, że jest ona źródłem niepowtarzalnej jakości i ponadczasowej estetyki. Kolekcje dla mężczyzn, kobiet i dzieci cechuje wyjątkowy styl i wygoda, które inspirują noszących do tego, by być gotowym na wszystko, co przynosi życie, dzień po dniu. Produkty Wrangler są dostępne w sklepach detalicznych na całym świecie, włącznie z flagowymi salonami marki w Forth Worth i Greensboro, w domach towarowych, sklepach specjalistycznych, sklepach dostarczających odzież westernową oraz online.

Źródło:

WRANGLER