Gadżety WOŚP ponownie w ofercie Lidl Polska – całkowity zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany na cele 31. Finału WOŚP

Sieć Lidl już po raz 14. gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Jak co roku, firma przygotowała wiele możliwości wsparcia działań Orkiestry. Już w poniedziałek 28 listopada, w sklepach Lidl Polska pojawią się gadżety, ze sprzedaży których cały zysk przeznaczony zostanie na cel 31. Finału WOŚP. W grudniu zaś ruszą zbiórki funduszy oraz specjalne aukcje charytatywne. W tym roku Finał WOŚP odbędzie się pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Finał dla wszystkich – małych i dużych”.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Fot. Lidl Polska
Fot. Lidl Polska
Fot. Lidl Polska

Lidl Polska wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już od 14 lat. W tym czasie, dzięki wolontariuszom, klientom i pracownikom sieci, udało się uzbierać ponad 39 mln zł. W tym roku, już po raz 14., przy okazji codziennych zakupów, każdy klient będzie mógł wesprzeć 31. Finał WOŚP. Celem tegorocznej akcji jest walka z sepsą i zakup sprzętu dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.

Jak podaje WOŚP, sepsa to zespół objawów wywołanych przez niekontrolowaną, gwałtowną reakcję organizmu na zakażenie. W przebiegu sepsy w ciągu kilku godzin może dojść do niewydolności wielonarządowej, wstrząsu i śmierci. Jest ona przyczyną 20 proc. wszystkich zgonów. Według Światowej Organizacji Zdrowia, w 2017 roku sepsa wystąpiła u 49 milionów ludzi na świecie, a 11 milionów zmarło z jej powodu1.

Już od poniedziałku 28 listopada w sklepach sieci Lidl Polska klienci będą mogli znaleźć gadżety, ze sprzedaży których cały zysk ze sprzedaży zostanie przeznaczony na cel 31. Finału WOŚP.

Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny, tym razem 14-ty, sieć Lidl Polska grać będzie z nami w Finale. To nie tylko zbiórka funduszy na zakup sprzętu medycznego i rozwiązywania różnych problemów – w tym roku będzie to walka z sepsą, czyli zakup mega nowoczesnych urządzeń dla szpitalnych laboratoriów, ale to przede wszystkim budowanie społeczności, która bez względu na to, czy jesteśmy dziećmi, dorosłymi, seniorami, widzimy potrzeby innych i poprzez takie zbiórki potrafimy znaleźć na to czas i ochotę. Zwłaszcza za to zaangażowanie klientów sieci Lidl Polska bardzo, bardzo dziękujemy i robimy wszystko, aby to wsparcie powróciło do nich w postaci dobrze wyposażonych oddziałów szpitalnych. Dziękujemy, że gracie z nami i tak bardzo angażujecie się chociażby w tegoroczne nasze hasło „żyj zdrowo w zdrowym świecie” – mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Jestem dumny z klientów sieci Lidl Polska, a także z naszych pracowników. Przez 13 lat wspólnie przekazaliśmy na ręce WOŚP aż 39 mln zł. To ogromna kwota, która przełożyła się na realną pomoc tym najbardziej potrzebującym. Teraz, po raz 14., będziemy nieść pomoc i wsparcie, zgodnie z celem, jakim jest wyposażenie placówek medycznych w specjalistyczny sprzęt szybkiej diagnostyki sepsy”– mówi Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Już od poniedziałku 28 listopada klienci sieci Lidl Polska będą mogli zaopatrzyć się w gadżety z logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W sprzedaży znajdą się m.in. t -shirty damskie i męskie w cenie (44,99 zł/1 sztuka), kubki (24,99 zł/ 1 sztuka), magnesy (14,99 zł/ 1 sztuka), skarpetki (27,99 zł/ 1 para), torby materiałowe (34,99 zł/ 1 sztuka), nerki (29,99 zł/ 1  sztuka), długopisy (6,99 zł/ 1 sztuka), notatniki (12,99 zł/ 1 sztuka), ogrzewacze do dłoni (9,99 zł/ 1 sztuka), kalendarze (29,99 zł/ 1 sztuka), czy też misie – przytulanki (39,99 zł/ 1 sztuka).

Miś – przytulanka

39,99 zł/ 1 szt.

Magnes

14,99 zł/ 1 szt.

Ogrzewacz do dłoni

9,99 zł/ 1 szt.

T-shirt damski lub męski

44,99 zł/ 1 szt.

Skarpetki, rozmiary 35-46

27,99 zł/ 1 para

Torba 100% bawełna

34,99 zł/ 1 szt.

Lidl Polska
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 12 000 sklepów Lidl, a w Polsce około 800.

Źródło:

Lidl Polska