Frytka w kształcie łyżki – czy rozwiąże problem 80% Polaków?

EKSPERT W PRODUKCJI SOSÓW WRAZ Z SOUL ON THE GRILL SPROWADZA „HEINZ SPOON FRIEZ” DO WARSZAWY TYLKO NA JEDEN WEEKEND
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Fot. Heinz
Fot. Heinz

Zwyczajne ziemniaki często goszczą na talerzach Polaków – czy to w postaci pieczonej, tłuczonej czy smażonej. W naszym kraju uprawia się ponad 120 jego odmian. Frytki zaś – złociste i chrupiące a zarazem miękkie ziemniaczane paluszki – uwielbiane są na całym świecie.

Są one uniwersalnym przysmakiem i każda kultura ma na nie swój własny przepis. Jednak jedna rzecz nie podlega dyskusji – frytkom bez ketchupu mówimy stanowcze nie. Według badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Heinz, ośmiu na dziesięciu Polaków (81%) odmawia jedzenia frytek bez ketchupu.

Przy tak dużym znaczeniu tego sosu, nie dziwi fakt, że blisko siedmiu na dziesięciu (68%) polskich miłośników ketchupu często czuje się sfrustrowanych, nie mogąc nabrać pożądanej porcji sosu, która byłaby dla nich wystarczająca. Ponad połowa badanych Polaków (52%) nabiera ketchup więcej niż jedną frytką na raz, a ponad jedna czwarta (27%) potrzebuje do tego dodatkowego narzędzia.

Przy ogromnej liczbie 4,5 miliarda frytek zjadanych każdego roku na całym świecie, Heinz planuje położyć kres cierpieniu fanów sosów, oferując nowe rozwiązanie  „Heinz Spoon Friez”.

Smażone ziemniaki występują w wielu różnych kształtach i rozmiarach. Frytki jednak, ze względu na swój klasyczny, długi i cienki kształt, są problematyczne dla tych, którzy chcą przede wszystkim poczuć smak sosu, a nie ziemniaków. Powodem jest ich smukłość i ograniczona powierzchnia.

Rozwiązaniem tego problemu są, wykonane w całości z ziemniaka i kształtem przypominające tradycyjne łyżeczki „Heinz Spoon Friez”. Dzięki ziemniaczanej główce w kształcie „miseczki” fani ketchupu mogą w końcu nabrać go więcej i delektować się wyjątkowym smakiem Heinz Tomato Ketchup, którego Polacy tak bardzo kochają.

Aby zaskoczyć amatorów smażonego jedzenia, Heinz podejmuje współpracę się z warszawską restauracją Soul on the Grill, aby sprowadzić Heinz Spoon Friez do stolicy tylko na jeden weekend.

W Soul on the Grill (mieszczącej się w Fabryce Norblina w Warszawa), w sobotę 1-ego i niedzielę 2-ego kwietnia [od 12:00 do 00:00], klienci będą mogli schrupać limitowane “Heinz Spoon Friez” za darmo. Trzeba się jednak spieszyć, ponieważ liczba dostępnych frytek jest ograniczona!

„Wierzymy, że fani ketchupu zbyt długo cierpieli w milczeniu. W Heinz Spoon Friez jest wiele miłości do frytek i jeszcze więcej do naszego ikonicznego ketchup Heinz Tomato Ketchup. Jedynym słusznym wyborem było dla nas wypróbowanie tego rozwiązania”  mówi Gosia Michalak-Wojskowicz, Category Product Manager w Heinz.

„Jesteśmy podekscytowani współpracą z Heinz nad wprowadzeniem Spoon Friez w życie i nie możemy się doczekać reakcji konsumentów. Mamy nadzieję, że pokochają je tak samo jak my” – mówi Grzegorz Comberski z Soul on the Grill.

Badanie przeprowadzone przez SW Research dla Heinz, na próbie n=1002 dorosłych osób w wieku 18+ w Polsce. Wyniki z dnia 24 marca 2023 r.

Fot. Heinz
Fot. Heinz
Fot. Heinz

Źródło:

Heinz