Obecnie prawie 45% polskich gospodarstw domowych regularnie sięga po mrożone warzywa na patelnię. Taki obraz rynku czyni go atrakcyjnym obszarem biznesowym. FRoSTA, w pełni świadoma tego trendu, podjęła decyzję o wejściu w ten segment, proponując konsumentom 15 nowych produktów z kategorii mrożonych warzyw. Jest to strategiczny krok, umacniający pozycję FRoSTY na rynku żywności mrożonej oraz otwierający nowe możliwości współpracy z sieciami handlowymi i dystrybutorami.
– Od kilku lat uważnie obserwujemy rynek mrożonek, analizujemy zmieniające się zwyczaje konsumentów, śledzimy badania dotyczące użytkowania produktów mrożonych. Na tej podstawie FRoSTA wypracowała pozycję lidera w kategorii ryb mrożonych. Teraz chcemy się rozwijać w kolejnej kategorii i stawiamy na najbardziej perspektywiczny segment, czyli mrożone warzywa na patelnię – mówi Paweł Wojciechowski, Dyrektor Handlowy FRoSTY na Polskę i Europę Centralną.
Nowa oferta obejmuje warzywa na patelnię w trzech różnych wariantach: bez przypraw, z mieszanką różnych ziół oraz z sosami. To pełnowartościowe posiłki, które są doskonałym uzupełnieniem zbilansowanej diety. Dzięki mrożeniu świeżo po zebraniu zachowują wartości odżywcze i witaminy zawarte w warzywach przez długi czas. FRoSTA proponuje również innowacyjne rozwiązania, takie jak warzywa do piekarnika oraz vege bowls, czyli gotowe pomysły na lekki i zbilansowany posiłek. Warto zaznaczyć, że produkty FRoSTY nie zawierają żadnych dodatków do żywności i opierają się na czystych recepturach.
Wprowadzenie nowości FRoSTY na rynek wspierane jest szeroko zakrojoną kampanią marketingową, obejmującą reklamy telewizyjne, radiowe i internetowe, akcje outdoor oraz liczne działania promocyjne w miejscach sprzedaży.
– Chcemy pokazać, że dostosowujemy się do zmieniających się wymagań i preferencji konsumentów. W ostatnich latach w Polsce wzrasta świadomość roli zdrowego odżywiania, co znajduje potwierdzenie w wynikach licznych badań i obserwacji. Pandemia dodatkowo skierowała uwagę na potrzebę produktów o długim terminie przydatności i możliwości przechowywania przez dłuższy czas. Warzywa mrożone spełniają te kryteria. Co więcej, pozwalają na szybkie i proste przygotowanie pełnowartościowego posiłku – mówi Aleksandra Wysocka, Dyrektor ds. Marketingu FRoSTY na Polskę i Europę Centralno-Wschodnią.
Nowa oferta warzyw mrożonych to kolejny krok w rozszerzaniu wachlarza produktów, który ma na celu zaspokojenie oczekiwań coraz bardziej świadomych konsumentów.