Sprzedaż FRoSTY rośnie
Jeśli jednak spojrzeć na wolumen sprzedaży, w tonach, to sytuacja przedstawia się nieco inaczej – sprzedaż spadła w ostatnich 52 tygodniach o 4.1%2. Tej spadkowej tendencji oparła się marka FRoSTA, której pozycja na rynku umacnia się, z prawie 13% przyrostem wielkość sprzedaży w tym okresie3.
Złote paluszki rybne numerem 1
Udziały rynkowe FRoSTY rosną i w ostatnich 52 tygodniach wyniosły 39%4.
„Zjawisko to pokazuje, że w trudnych inflacyjnych czasach konsumenci paradoksalnie sięgają po sprawdzone marki, które są dla nich gwarantem wysokiej jakości, a jeśli chodzi o produkty rybne na polskim rynku, z jakością bywa różnie.” mówi Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy FRoSTY na Polskę i Europę Centralną.
Na sukces rynkowy FRoSTY składa się na to niewątpliwie ponad 60% udział w segmencie paluszków rybnych5, szczególnie, że udziały żadnej innej marki nie przekraczają 7%6.
100% naturalnego smaku
FRoSTA konsekwentnie od 2012 roku dostarcza dania wyprodukowane zgodnie z filozofią 100% naturalnego smaku. Wszystkie produkty marki nie zawierają konserwantów, aromatów, wzmacniaczy smaku i innych dodatków do żywności – nawet tych, które nie muszą być przez producentów deklarowane.
1,2,3 Frosta za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Zmiana % sprzedaży wartościowej, Zmiana % sprzedaży wolumenowej, w okresie skumulowanym w9 2021 – w8 2022 i w9 2022 – w8 2023 kategoria Ryby mrożone
4 Frosta za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Zmiana % sprzedaży wartościowej, Zmiana % sprzedaży wolumenowej, w okresie skumulowanym w9 2021 – w8 2022 i w9 2022 – w8 2023 kategoria Ryby mrożone
5,6 Frosta za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż wartościowa, w okresie skumulowanym w9 2022 – w8 2023 kategoria Ryby mrożone, segment: Paluszki rybne (z wyłączeniem marek własnych sieci handlowych)