Firma Nu Skin zakupiła i przekazała już 800 milionów posiłków na rzecz pomocy w walce z problemem niedożywienia wśród dzieci

Nu Skin Enterprises, wiodąca firma branży pielęgnacji urody i wellness, w ramach inicjatywy społecznej Nourish the Children (NTC) od 2002 roku przekazała 800 milionów pożywnych posiłków na rzecz potrzebujących dzieci zmagających się z problemem niedożywienia z ponad 65 krajów. To do nich trafiają posiłki VitaMeal*, stanowiące bogate źródło składników odżywczych. Otrzymują je od niezależnych organizacji charytatywnych, które pomagają przekazywać darowizny w postaci opakowań posiłków zakupionych przez liderów sprzedaży, klientów i pracowników Nu Skin.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Kiedy ponad 20 lat temu uruchomiliśmy ten program, w najśmielszych marzeniach nie przypuszczaliśmy, jak ogromny będzie jego wpływ na sytuację milionów potrzebujących dzieci na całym świecie” – stwierdził Steven J. Lund wiceprezes zarządu i dyrektor wykonawczy Nourish the Children. „Dzięki wspólnie podejmowanym wysiłkom, pozytywnie wpływamy na życie milionów ludzi i panujemy nieustannie odmieniać życie kolejnych milionów”.

O VitaMeal
W przeciwieństwie do zwykłych kasz, które cechuje jedyne wysoka kaloryczność, posiłki VitaMeal stanowią pożywne rozwiązanie o specjalnej, naukowo opracowanej formule, dopasowanej do potrzeb niedożywionych dzieci. Przy produkcji VitaMeal, naukowcy Nu Skin starannie dobierają składniki w najodpowiedniejszych proporcjach, starając się rozwiązać problem głodu wśród najmłodszych. W rezultacie powstaje produkt zawierający kluczowe witaminy i minerały, a także będący zrównoważonym źródłem węglowodanów, białek, tłuszczów i błonnika.

O programie Nourish the Children
W 2002 roku firma Nu Skin podjęła działania koncentrujące się na olbrzymim problemie, jakim jest głód i niedożywienie wśród dzieci. W ten sposób uruchomiona została inicjatywa społeczna Nourish the Children, która opiera się na dostarczaniu potrzebującym dzieciom wysoce pożywnych posiłków VitaMeal, opracowanych przez specjalistów żywieniowych Nu Skin. Dystrybutorzy, klienci i pracownicy firmy mogą nabywać opakowania VitaMeal na własny użytek lub zdecydować się na ich przekazanie niezależnym organizacjom charytatywnym typu non-profit, specjalizującym się w niesieniu pomocy dzieciom najbardziej dotkniętym problemem głodu i niedożywienia.

# # #

*Nu Skin jest firmą typu for-profit zajmującą się dystrybucją suplementów żywieniowych i produktów do pielęgnacji skóry. W ramach tej inicjatywy dystrybutorzy Nu Skin oraz klienci firmy mogą nabywać posiłki VitaMeal od Nu Skin i przekazywać je organizacjom charytatywnym. Tak jak w przypadku pozostałych produktów Nu Skin, nasi dystrybutorzy otrzymują premię ze sprzedaż,y a firma Nu Skin uzyskuje marżę ze sprzedaży posiłków VitaMeal. Więcej informacji znajduje się na stronie: NourishtheChildren.com.

Więcej informacji o produktach znajdziesz na www.nuskin.com.

Nu Skin®
Nu Skin Enterprises, Inc. (NYSE: NUS) to globalna firma z branży pielęgnacji urody i wellness, której wyjątkowość wynika z dynamicznej platformy możliwości biznesowych, jakie oferujemy naszym partnerom. Nasza firma pomaga klientom cieszyć się wspaniałym wyglądem i samopoczuciem oraz prowadzić jak najlepszy tryb życia dzięki oferowanym produktom, które łączą w sobie to co najlepsze w nauce, naturze i technologii. Doświadczenie Nu Skin, które zebraliśmy w drodze prowadzonych od ponad 35 lat badań naukowych, pozwoliło nam na opracowanie innowacyjnych produktów, w tym linii kosmetyków Nu Skin® do pielęgnacji osobistej, produktów żywieniowych Pharmanex® oraz linii przeciwstarzeniowej ageLOC® obejmującej uhonorowane licznymi nagrodami urządzenia do pielęgnacji urody. Firma Nu Skin prowadzi działalności w niemal 50 krajach całego świata – w Amerykach, Afryce, Azji, Europie oraz w regionie Pacyfiku. Rhyz Inc. to strategiczna gałąź inwestycyjna naszej firmy, która skupia wybrane rozwiązania technologiczne i zakłady pr

Źródło:

Nu Skin®