Drugi tydzień Black Month w Hebe

Od 31 października br., z okazji zbliżającego się Black Friday, trwa wyjątkowa akcja przygotowana przez Hebe – różnorodne oferty promocyjne, które obowiązują nie jeden dzień, a cały miesiąc. Każdy kolejny tydzień to inny zestaw promocji – 7 listopada Hebe ruszyło z nowymi ofertami.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print

Hebe ponownie włącza się w wyjątkową i jedyną taką promocyjną akcję w roku. Wyróżniając się na tle innych marek, kontynuuje zeszłoroczny koncept i wydłuża jeden dzień promocji do całego miesiąca. Niższe ceny zawitają do sklepów stacjonarnych, na stronę internetową hebe.pl oraz do aplikacji na cały miesiąc. Każdy nowy tydzień to nowy zestaw promocji – na klientów Hebe czekają wyjątkowe i różnorodne oferty.

Drugi tydzień miesiąca promocji potrwa od 7 do 13  listopada br. W tym czasie klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowych ofert specjalnych. Pierwsza z nich dotyczy takich marek jak m.in. Resibo, Biovax, Tous, Schwarzkopf, Weleda, Karl Lagerfeld, Kallos, Affect, KillyS, Silcare, Clarena, których produkty będą przecenione o 30%. Z kolei za kosmetyki Bioderma, Garnier, Only Bio, Vichy, Dove, Ecocera, John Frieda, Delia Cosmetics, Pastel, Mexx, Bionly, Cosnature, Hair of the day by Only Bio, Manu Natu i Orly zapłacimy z 40-procentową zniżką. Oprócz tego, na klientów czeka ponad 2200 produktów, których ceny spadną do 40%. Dodatkowo, na wszystkie produkty z kategorii pomadki ochronne do ust obowiązuje promocja w wysokości 30%.

Zapraszamy do skorzystania z niepowtarzalnych ofert przygotowanych w ramach Black Month w Hebe! Oferta dostępna jest w drogeriach Hebe, na hebe.pl oraz w aplikacji.

HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja