Druga odsłona Black Month już w Hebe!

Black Month w Hebe trwa w najlepsze, a klienci mogą skorzystać z zaskakujących promocji w ramach drugiej odsłony! W ofercie czeka ponad 2000 dermokosmetyków z rabatami do -40%, a także zniżki sięgające -80% i -60% na drugi produkt w ramach jednej marki. Oferta obowiązuje od 11 do 17 listopada i obejmuje szeroką gamę produktów, które sprawdzą się w codziennej pielęgnacji, także w chłodne dni.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Druga odsłona Black Month już w Hebe!
Na klientów Hebe czekają atrakcyjne zniżki – do -80% na drugi produkt marek takich jak Claresa, Dermika, Yoskine, Mesoboost i Neo Make Up. Dla marek takich jak Garnier, Catrice, Anwen, Semilac, Rexona, Ecocera i wielu innych przewidziano rabat do -60% na drugi produkt w ramach tej samej marki. Oprócz tego, w asortymencie znajdują się również starannie wyselekcjonowane dermokosmetyki, które wspierają kondycję skóry twarzy, zapewniając jej odżywienie, regenerację i długotrwałą ochronę – na przykład lipoaktywny krem nawilżający Cetaphil PS dostępny w cenie 44,99 zł (cena regularna: 63,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 63,99 zł), a także intensywne serum rewitalizujące do twarzy BIOLIQ Pro za 29,99 zł (cena regularna: 41,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 41,99 zł).

To również czas na „Hity cenowe online”, dostępne wyłącznie na hebe.pl i w aplikacji, oraz kompleksową ofertę pielęgnacyjną i makijażową z autorskiej kolekcji Hebe Collection, z rabatem do -60% na drugi produkt. Zapraszamy do skorzystania z wyjątkowych okazji w ramach Black Month w Hebe! Oferta dostępna jest w sklepach Hebe, na hebe.pl oraz w aplikacji.

HEBE
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
logo hebe

Źródło:

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja