DOUGLAS z pierwszą w międzynarodową kampanią marki DOUGLAS COLLECTION

DOUGLAS, marka numer jeden w Europie w segmencie omnichannel i premium beauty, z pierwszą w historii kampanią promującą linię produktów do makijażu marki DOUGLAS COLLECTION. Akcja pod hasłem ‘#IYKYK – Jak znasz, to wiesz’ wystartowała 20 sierpnia i zakłada widoczność w telewizji, digitalu, w tym social mediach oraz POS.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
#IYKYK - JAK ZNASZ, TO WIESZ.

Koncepcja opierająca się na trendzie z social mediów

Przyciągający uwagę claim kampanii – hashtag #IYKYK, odnosi się do obecnego trendu w mediach społecznościowych, który dotyczy wiedzy dostępnej tylko dla wtajemniczonych. To właśnie oni wiedzą, że DOUGLAS COLLECTION to setki produktów o jakości premium, do których po ich wypróbowaniu będziesz chętnie wracać.

„Dzięki naszej marce DOUGLAS COLLECTION chcemy zdemokratyzować kosmetyki premium. Wierzymy, że piękno jest prawem, a nie przywilejem.” – mówi Kasia Mauduit, dyrektorka marketingu w DOUGLAS. „Koncepcja kampanii zrodziła się z analizy zachowań konsumenckich. Klienci, którzy raz spróbowali produktów DOUGLAS COLLECTION i poznali ich najwyższą jakość, chętnie po nie wracają — innymi słowy: If You Know You Know. – Jak znasz, to wiesz”- dodaje.

Makijaż Douglas Collection to aż kilkaset produktów dostępnych wyłącznie w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl. Marka regularnie wprowadza nowe produkty podążając za aktualnymi trendami, aktualizuje formuły zgodnie z najnowszymi osiągnieciami technologii i w duchu zrównoważonego rozwoju.

Indywidualne porady w perfumeriach DOUGLAS

Kampania koncentruje się na bestsellerach makijażowych DOUGLAS COLLECTION i ulubionych produktach klientów, a także na wiedzy eksperckiej konsultantów pracujących w ponad 150 perfumeriach w całym kraju. Wśród wyróżnionych produktów znalazły się bestsellery, takie jak: puder nawilżający Skin Augmenting Hydra Powder i tusz do rzęs Lash Curve, a także nowość Lovely Lip Oil. Wszystkie charakteryzują się wysokiej jakości formułami, wyjątkowymi konsystencjami i spektakularnymi efektami.

Wszystkie perfumerie DOUGLAS oferują bezpłatne, szybkie konsultacje makijażowe DOUGLAS COLLECTION w trakcie trwania kampanii, umożliwiając klientom bezpośrednie zapoznanie się z produktami i ich przetestowanie na własnej skórze.

O kampanii

Kampania wystartowała 20 sierpnia br. i zakłada widoczność w perfumeriach w całym kraju, kanałach digital oraz na kanałach social media Douglas. Kampania jest promowana szeroko w telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja WaveMaker.

***

O markach korporacyjnych DOUGLAS Group

Marki korporacyjne są ważnym strategicznym filarem asortymentu Grupy DOUGLAS, obejmującym wszystkie podstawowe kategorie produktów. Mają one na celu budowanie lojalności klientów, a także poszerzanie bazy klientów poprzez wychwytywanie aktualnych trendów i oferowanie jak najdoskonalszych, zgodnych z nimi, wartościowych propozycji.

Największą marką korporacyjną jest DOUGLAS & NOCIBÉ COLLECTION, która jest pozycjonowana jako próg wejścia do asortymentu kosmetycznego premium i oferuje konsumentom wysokiej jakości produkty
w przystępnej cenie we wszystkich istotnych kategoriach kosmetycznych: pielęgnacji skóry, makijażu, pielęgnacji włosów, zapachów i akcesoriów. Pozostałe trzy marki korporacyjne: Dr. Susanne von Schmiedeberg, Jardin Bohème i one.two.free! koncentrują się na wybranych segmentach sprzedaży, takie jak specjalistyczna pielęgnacja twarzy i perfumy. Grupa DOUGLAS nieustannie dąży do odświeżenia swojego portfolio marek korporacyjnych
dzięki stale wprowadzanym innowacjom.

Marki korporacyjne wspomagają rentowność i wzrost Grupy i stanowiły około 7,5% sprzedaży (netto) w roku obrotowym 2022/23. W ramach strategii „Let it Bloom – DOUGLAS 2026” Grupa DOUGLAS dąży do znacznego zwiększenia sprzedaży (netto) marek korporacyjnych do 2027 r. i później.

O DOUGLAS GROUP

Grupa DOUGLAS, wraz ze swoimi brandami: DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem w Europie w zakresie omnichannelowej oferty produktów i usług premium beauty. Grupa DOUGLAS inspiruje klientów do wyrażania swojego własnego piękna, oferując niepowtarzalny asortyment dostępny zarówno online, jak i w około 1 860 perfumeriach stacjonarnych. Dzięki znaczącej skali i dostępowi do klientów, Grupa DOUGLAS staje się preferowanym partnerem marek, oferując szeroki wybór produktów premium, selektywnych i ekskluzywnych, a także swoje własne marki. Asortyment obejmuje perfumy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry, pielęgnacji włosów, akcesoria oraz usługi beauty. Wzmacnianie swojej skutecznej pozycji omnichannelowej oraz ciągłe doskonalenie wyjątkowego doświadczenia są kluczowymi elementami strategii Grupy DOUGLAS „Let it Bloom – DOUGLAS 2026”. Model biznesowy Grupy oparty na propozycji omnichannelowej, wiodących marek i zdolnościach danych, jest kluczem do sukcesu. W roku finansowym 2022/23 Grupa DOUGLAS osiągnęła sprzedaż (netto) na poziomie 4,1 miliarda euro i zatrudniała około 18 000 osób w całej Europie. Grupa DOUGLAS (Douglas AG) jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych
we Frankfurcie.

O DOUGLAS POLSKA

Douglas jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią perfumerii w Polsce. Strategicznym podejściem marki jest łączenie kanałów sprzedaży stacjonarnej i online, a także zapewnienie Klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych poprzez tworzenie dedykowanych stref oraz gabinetów SPA czy fryzjerskich, które spełniają wysokie oczekiwania konsumentów. Szeroki asortyment perfumerii obejmuje tysiące produktów zarówno światowych, jak i polskich marek. Dodatkowo ważny sektor stanowią produkty dostępne na wyłączność. Dzięki połączeniu oferty produktów wysokopółkowych, a także drogeryjnych, konsumenci, którzy cenią sobie wygodę podczas zakupów, mogą nabyć różnorodne marki w jednym miejscu.)

Douglas
Douglas, będący liderem w branży beauty, stanowi największą i najszybciej rozwijającą się sieć perfumerii w Polsce, posiadającą obecnie prawie 150 perfumerii na terenie całego kraju. Strategicznym podejściem marki jest oferta omnichanelowa, co pozwala na kompleksowe doświadczenia zakupowe. Asortyment perfumerii Douglas jest niezwykle szeroki, obejmujący produkty zarówno światowych, jak i polskich marek, a także oferując bogatą gamę marek pielęgnacyjnych dostosowanych do różnych portfeli.

Źródło:

Platinium Cast Agencja PR