Douglas z kampanią „Mamo, otaczasz mnie miłością” na Dzień Mamy

Warszawa, 29 kwietnia 2025: DOUGLAS, marka numer jeden w Europie w segmencie omnichannel i premium beauty, w związku ze zbliżającym się Dniem Mamy wystartowało z kampanią pod hasłem „MAMO, OTACZASZ MNIE MIŁOŚCIĄ.”. Zgodnie z modelem omnichannel kampania będzie realizowana we wszystkich kanałach – w tym w telewizji, prasie, digitalu, mediach społecznościowych oraz w perfumeriach.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
Douglas z kampanią „Mamo, otaczasz mnie miłością” na Dzień Mamy

Aż do 26.05 klienci perfumerii DOUGLAS mogą liczyć na wyjątkowe oferty, którym towarzyszyć będzie hasło „MAMO, OTACZASZ MNIE MIŁOŚCIĄ” w pełni oddające wagę tej niepowtarzalnej więzi.

W dniach 29.04-04.05.2025 przy zakupach wybranych marek, tj. CAUDALIE, GUCCI, WELLA, SHISEIDO, SENSAI, VERSACE za min. 399 zł Klienci otrzymają prezenty od marek, a w drugim tygodniu akcji (5.05-12.05.2025) przy zakupie produktów powyższych brandów za min. 399 zł otrzymają elegancką i praktyczną wegańską kosmetyczkę. Oferta obowiązuje we wskazanych terminach lub do wyczerpania produktu. Promocje nie łączą się.

Z kolei w terminie 13.05-26.05 zaplanowano rabaty do -30% na setki hitów makijażowych, pielęgnacyjnych oraz zapachowych. Rabat procentowy naliczany jest od najniższej ceny z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Promocje nie łączą się.

CZAS W PREZENCIE

DOUGLAS wierzy, że czas to jedna z najcenniejszych rzeczy, które możemy podarować drugiej osobie. Dlatego przez cały okres trwania kampanii marka będzie zachęcać swoich Klientów do spędzania go ze swoimi mamami – min. poprzez wspólne korzystanie z szerokiej oferty usług dostępnych w perfumeriach Douglas:

  • wyjątkowe doświadczenia profesjonalnych zabiegów pielęgnacyjnych i rytuałów piękna (gabinety i mobilne kabiny SPA, diagnostyka skóry urządzeniami BEAUTY TECH),

  • usługi i wydarzenia makijażowe, podczas których można odkryć najnowsze trendy, skorzystać z profesjonalnych porad i poznać tajniki makijażu.

PREZENT IDEALNY: KARTA PODARUNKOWA

Kampania z okazji Dnia Matki koncentruje się także na promocji karty podarunkowej DOUGLAS, jako zawsze sprawdzonego prezentu i idealnej propozycji dla niezdecydowanych. Wartość podarowanej karty zaczyna się już od 50 zł i jest do nabycia w perfumeriach DOUGLAS, na douglas.pl oraz w aplikacji.

O kampanii

Kampania wystartowała 29.04 br. i zakłada widoczność w perfumeriach w całym kraju, kanałach digital oraz na kanałach social media Douglas. Kampania jest promowana szeroko w telewizji. Obejmuje także działania e-commerce i CRM oraz reklamę w prasie i magazynach własnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja WaveMaker.

O markach korporacyjnych DOUGLAS Group

Marki korporacyjne są ważnym strategicznym filarem asortymentu Grupy DOUGLAS, obejmującym wszystkie podstawowe kategorie produktów. Mają one na celu budowanie lojalności klientów, a także poszerzanie bazy klientów poprzez wychwytywanie aktualnych trendów i oferowanie jak najdoskonalszych, zgodnych z nimi, wartościowych propozycji.

Największą marką korporacyjną jest DOUGLAS & NOCIBÉ COLLECTION, która jest pozycjonowana jako próg wejścia do asortymentu kosmetycznego premium i oferuje konsumentom wysokiej jakości produkty w przystępnej cenie we wszystkich istotnych kategoriach kosmetycznych: pielęgnacji skóry, makijażu, pielęgnacji włosów, zapachów i akcesoriów. Pozostałe trzy marki korporacyjne: Dr. Susanne von Schmiedeberg, Jardin Bohème i one.two.free! koncentrują się na wybranych segmentach sprzedaży, takie jak specjalistyczna pielęgnacja twarzy i perfumy. Grupa DOUGLAS nieustannie dąży do odświeżenia swojego portfolio marek korporacyjnych dzięki stale wprowadzanym innowacjom.

Marki korporacyjne wspomagają rentowność i wzrost Grupy i stanowiły około 7,5% sprzedaży (netto) w roku obrotowym 2022/23. W ramach strategii „Let it Bloom – DOUGLAS 2026” Grupa DOUGLAS dąży do znacznego zwiększenia sprzedaży (netto) marek korporacyjnych do 2027 r. i później.

O DOUGLAS GROUP

Grupa DOUGLAS, wraz ze swoimi brandami: DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem w Europie w zakresie omnichannelowej oferty produktów i usług premium beauty. Grupa DOUGLAS inspiruje klientów do wyrażania swojego własnego piękna, oferując niepowtarzalny asortyment dostępny zarówno online, jak i w około 1 860 perfumeriach stacjonarnych. Dzięki znaczącej skali i dostępowi do klientów, Grupa DOUGLAS staje się preferowanym partnerem marek, oferując szeroki wybór produktów premium, selektywnych i ekskluzywnych, a także swoje własne marki. Asortyment obejmuje perfumy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry, pielęgnacji włosów, akcesoria oraz usługi beauty. Wzmacnianie swojej skutecznej pozycji omnichannelowej oraz ciągłe doskonalenie wyjątkowego doświadczenia są kluczowymi elementami strategii Grupy DOUGLAS „Let it Bloom – DOUGLAS 2026”. Model biznesowy Grupy oparty na propozycji omnichannelowej, wiodących marek i zdolnościach danych, jest kluczem do sukcesu. W roku finansowym 2022/23 Grupa DOUGLAS osiągnęła sprzedaż (netto) na poziomie 4,1 miliarda euro i zatrudniała około 18 000 osób w całej Europie. Grupa DOUGLAS (Douglas AG) jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych we Frankfurcie.

Zobacz także

Najczęściej zadawane pytania

Do kiedy trwa kampania „Mamo, otaczasz mnie miłością” w Douglas?
Akcja promocyjna jest aktywna od 6 do 26 maja 2025 r. – obejmuje zarówno sklepy stacjonarne, jak i zakupy online.
Czy w ramach kampanii dostępne są specjalne rabaty lub kody promocyjne?
Tak. Douglas udostępnia kod MAMA25, który daje 25 % rabatu na wybrane zestawy prezentowe. Kod wpisujesz w koszyku, a zniżka naliczy się automatycznie.
Jak skorzystać z darmowego pakowania prezentu przy zamówieniu online?
Po dodaniu produktów do koszyka zaznacz opcję „Pakowanie na prezent – Dzień Mamy”. Usługa jest bezpłatna w czasie trwania kampanii i nie wydłuża terminu wysyłki.
Douglas
Douglas jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią perfumerii w Polsce. Strategicznym podejściem marki jest łączenie kanałów sprzedaży stacjonarnej i online, a także zapewnienie Klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych poprzez tworzenie dedykowanych stref oraz gabinetów SPA czy fryzjerskich, które spełniają wysokie oczekiwania konsumentów. Szeroki asortyment perfumerii obejmuje tysiące produktów zarówno światowych, jak i polskich marek. Dodatkowo ważny sektor stanowią produkty dostępne na wyłączność. Dzięki połączeniu oferty produktów wysokopółkowych, a także drogeryjnych, konsumenci, którzy cenią sobie wygodę podczas zakupów, mogą nabyć różnorodne marki w jednym miejscu.)

Źródło:

Platinium Cast Agencja PR