Aż do 26.05 klienci perfumerii DOUGLAS mogą liczyć na wyjątkowe oferty, którym towarzyszyć będzie hasło „MAMO, OTACZASZ MNIE MIŁOŚCIĄ” w pełni oddające wagę tej niepowtarzalnej więzi.
W dniach 29.04-04.05.2025 przy zakupach wybranych marek, tj. CAUDALIE, GUCCI, WELLA, SHISEIDO, SENSAI, VERSACE za min. 399 zł Klienci otrzymają prezenty od marek, a w drugim tygodniu akcji (5.05-12.05.2025) przy zakupie produktów powyższych brandów za min. 399 zł otrzymają elegancką i praktyczną wegańską kosmetyczkę. Oferta obowiązuje we wskazanych terminach lub do wyczerpania produktu. Promocje nie łączą się.
Z kolei w terminie 13.05-26.05 zaplanowano rabaty do -30% na setki hitów makijażowych, pielęgnacyjnych oraz zapachowych. Rabat procentowy naliczany jest od najniższej ceny z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Promocje nie łączą się.
CZAS W PREZENCIE
DOUGLAS wierzy, że czas to jedna z najcenniejszych rzeczy, które możemy podarować drugiej osobie. Dlatego przez cały okres trwania kampanii marka będzie zachęcać swoich Klientów do spędzania go ze swoimi mamami – min. poprzez wspólne korzystanie z szerokiej oferty usług dostępnych w perfumeriach Douglas:
wyjątkowe doświadczenia profesjonalnych zabiegów pielęgnacyjnych i rytuałów piękna (gabinety i mobilne kabiny SPA, diagnostyka skóry urządzeniami BEAUTY TECH),
usługi i wydarzenia makijażowe, podczas których można odkryć najnowsze trendy, skorzystać z profesjonalnych porad i poznać tajniki makijażu.
PREZENT IDEALNY: KARTA PODARUNKOWA
Kampania z okazji Dnia Matki koncentruje się także na promocji karty podarunkowej DOUGLAS, jako zawsze sprawdzonego prezentu i idealnej propozycji dla niezdecydowanych. Wartość podarowanej karty zaczyna się już od 50 zł i jest do nabycia w perfumeriach DOUGLAS, na douglas.pl oraz w aplikacji.
O kampanii
Kampania wystartowała 29.04 br. i zakłada widoczność w perfumeriach w całym kraju, kanałach digital oraz na kanałach social media Douglas. Kampania jest promowana szeroko w telewizji. Obejmuje także działania e-commerce i CRM oraz reklamę w prasie i magazynach własnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja WaveMaker.
O markach korporacyjnych DOUGLAS Group
Marki korporacyjne są ważnym strategicznym filarem asortymentu Grupy DOUGLAS, obejmującym wszystkie podstawowe kategorie produktów. Mają one na celu budowanie lojalności klientów, a także poszerzanie bazy klientów poprzez wychwytywanie aktualnych trendów i oferowanie jak najdoskonalszych, zgodnych z nimi, wartościowych propozycji.
Największą marką korporacyjną jest DOUGLAS & NOCIBÉ COLLECTION, która jest pozycjonowana jako próg wejścia do asortymentu kosmetycznego premium i oferuje konsumentom wysokiej jakości produkty w przystępnej cenie we wszystkich istotnych kategoriach kosmetycznych: pielęgnacji skóry, makijażu, pielęgnacji włosów, zapachów i akcesoriów. Pozostałe trzy marki korporacyjne: Dr. Susanne von Schmiedeberg, Jardin Bohème i one.two.free! koncentrują się na wybranych segmentach sprzedaży, takie jak specjalistyczna pielęgnacja twarzy i perfumy. Grupa DOUGLAS nieustannie dąży do odświeżenia swojego portfolio marek korporacyjnych dzięki stale wprowadzanym innowacjom.
Marki korporacyjne wspomagają rentowność i wzrost Grupy i stanowiły około 7,5% sprzedaży (netto) w roku obrotowym 2022/23. W ramach strategii „Let it Bloom – DOUGLAS 2026” Grupa DOUGLAS dąży do znacznego zwiększenia sprzedaży (netto) marek korporacyjnych do 2027 r. i później.
O DOUGLAS GROUP
Grupa DOUGLAS, wraz ze swoimi brandami: DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem w Europie w zakresie omnichannelowej oferty produktów i usług premium beauty. Grupa DOUGLAS inspiruje klientów do wyrażania swojego własnego piękna, oferując niepowtarzalny asortyment dostępny zarówno online, jak i w około 1 860 perfumeriach stacjonarnych. Dzięki znaczącej skali i dostępowi do klientów, Grupa DOUGLAS staje się preferowanym partnerem marek, oferując szeroki wybór produktów premium, selektywnych i ekskluzywnych, a także swoje własne marki. Asortyment obejmuje perfumy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry, pielęgnacji włosów, akcesoria oraz usługi beauty. Wzmacnianie swojej skutecznej pozycji omnichannelowej oraz ciągłe doskonalenie wyjątkowego doświadczenia są kluczowymi elementami strategii Grupy DOUGLAS „Let it Bloom – DOUGLAS 2026”. Model biznesowy Grupy oparty na propozycji omnichannelowej, wiodących marek i zdolnościach danych, jest kluczem do sukcesu. W roku finansowym 2022/23 Grupa DOUGLAS osiągnęła sprzedaż (netto) na poziomie 4,1 miliarda euro i zatrudniała około 18 000 osób w całej Europie. Grupa DOUGLAS (Douglas AG) jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych we Frankfurcie.