Douglas Collection x Plastic Bank

Z okazji Światowego Dnia Oceanów przypadającego na 8 czerwca, DOUGLAS po raz kolejny łączy siły w wyjątkowej inicjatywie razem z organizacją Plastic Bank. Akcja potrwa przez cały miesiąc. Kupując produkty DOUGLAS COLLECTION pomagamy uchronić oceany przed piętrzącymi się odpadami.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Email
Print
DOUGLAS COLLECTION x PLASTIC BANK

Douglas jako firma angażująca się w akcje społeczne i aktywnie działająca na rzecz zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska nawiązała współpracę z fundacją Plastic Bank. W czerwcu, kupując jeden produkt z linii Douglas Collection, Douglas zobowiązuje się do zebrania dwóch butelek, które zostaną poddane recyklingowi, a dzięki temu nie trafią do oceanów.

W ofercie Douglas Collection dostępne są zarówno wysokiej jakości produkty pielęgnacyjne do twarzy, ciała czy włosów, jak i profesjonalne kosmetyki do makijażu, a także perfumy, akcesoria oraz cała seria dla mężczyzn. Dzięki nim odkryjesz w sobie naturalne piękno.

O PLASTIC BANK:

Plastic Bank to organizacja zajmująca się zbieraniem plastiku z plaż, zanim trafi on do wód. W ten sposób podejmuje działania na rzecz rozwiązywania problemu biedy i zanieczyszczeń. Mieszkańcy krajów rozwijających się zbierają plastik z plaż, a w zamian za odpady otrzymują kupony, które mogą być wykorzystane na zakup artykułów spożywczych, edukację czy ubezpieczenia zdrowotne. Zbiórka plastiku połączona jest z poprawą standardu i jakości życia mieszkańców z krajów rozwijających się. Plastic Bank działa na terenie Tajlandii, Indonezji, Brazylii, Kamerunu, na Filipinach i Haiti. Zebrane plastikowe odpady z plaż zamieniane są na cenny surowiec produkcyjny. Organizacja dostarcza surowce do tworzenia surowców z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu, pomaga zrównoważyć zużycie plastiku i tworzyć gospodarkę o obiegu zamkniętym dla tworzyw sztucznych.

O DOUGLAS POLSKA

Douglas. stanowi największą i najszybciej rozwijającą się sieć perfumerii w Polsce. Strategicznym podejściem marki jest łączenie kanałów sprzedaży stacjonarnej i online, a także zapewnienie Klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych poprzez tworzenie dedykowanych stref oraz gabinetów SPA czy fryzjerskich, które spełniają wysokie oczekiwania konsumentów. Szeroki asortyment perfumerii obejmuje tysiące produktów zarówno światowych, jak i polskich marek. Dodatkowo ważny sektor stanowią produkty dostępne na wyłączność. Dzięki połączeniu oferty produktów wysokopółkowych, a także drogeryjnych, konsumenci, którzy cenią sobie wygodę podczas zakupów, mogą nabyć różnorodne marki w jednym miejscu.

Douglas
Grupa DOUGLAS, ze swoimi markami DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem na europejskim rynku beauty, oferując kompleksowe doświadczenia zakupowe przez kanały online oraz offline. DOUGLAS Group inspiruje klientów do odkrywania i podkraślania piękna, oferując unikalny asortyment online i w około 1850 sklepach. Dzięki niezrównanemu rozmiarowi i dostępowi do klientów, DOUGLAS Group jest partnerem z wyboru dla marek i oferuje najwyższej jakości asortyment marek selektywnych i ekskluzywnych, a także własnych marek korporacyjnych. Asortyment obejmuje zapachy, kosmetyki kolorowe, pielęgnację skóry, pielęgnację włosów, akcesoria, a także usługi kosmetyczne. Wzmocnienie skutecznego pozycjonowania omnichannel przy jednoczesnym konsekwentnym rozwijaniu najwyższej jakości obsługi klienta jest sercem strategii Grupy DOUGLAS „Let it Bloom – DOUGLAS 2026”. Zwycięski model biznesowy opiera się na wielokanałowej ofercie Grupy, wiodących markach i możliwościach w zakresie danych. W roku obrotowym 2022/23 Gru

Źródło:

Platinium Cast Agencja PR