Galeria handlowa to nie tylko miejsce, gdzie można zrobić zakupy modowe lub zjeść szybki lunch w czasie zakupów. To także miejsce, gdzie można spożyć pożywne i zdrowe śniadanie. Pragną o tym przypomnieć lokale gastronomiczne w warszawskim Domu Mody Klif, zapraszając klientów do skorzystania z wakacyjnej oferty śniadaniowej. Od początku lipca, dwa razy w tygodniu, na ulicach Warszawy można spotkać hostessy, które przemieszczają się na udekorowanych kwiatami rowerach. Wraz z zaproszeniem na śniadanie w strefie gastronomicznej Domu Mody Klif, wręczają przechodniom elegancką torebeczkę, w której ukryty jest croissant – symbol francuskiego (czyli kojarzącego się z wykwintną, ale też dostępną dla każdego, kuchnią) śniadania. Do rogalika dołączona jest ulotka z menu śniadaniowym – tak, by każdy mógł się przekonać co poza croissantami można rano zjeść w Domu Mody Klif.
Przy okazji Dom Mody Klif zaprasza w swoje progi wszystkie rodziny z dziećmi, dla których w każdą niedzielę lipca, w godzinach 10.00-14.00, tuż przy scenie galerii, organizuje strefę animacji. Rodzice mogą tam zostawić dzieci pod opieką animatorek i cieszyć się chwilą dla siebie. Dzieci z kolei wezmą udział w warsztatach, pobudzających kreatywność. Bo wakacje nie muszą być nudne i mogą być okazją do nauki czegoś nowego. Oraz do nowych doznań – także kulinarnych.